Ang. "badeforbud"

augustmor

Flørter med forumet
Nå har jeg snakket med både jordmor og fødselslege. De sa det samme begge to; hold deg unna forurenset vann (dvs. f.eks. basseng, og for oss som bor i Oslo; holde seg unna Hvervenbukta og andre overfylte badestreder...). Dette sier seg jo egentlig litt selv [:)] men bade kan vi altså! Nå gleder jeg meg til å bade!!

Sommer, sommer... [;)]

vel.. det var det de sa ihvertfall. Men det er jo sikkert forskjeller på basseng også! I Norge er det jo ganske strenge regler på hygiene i offentlige bad, men jeg hadde kanskje tenkt meg om to ganger før jeg hoppet i et basseng i syden...

Det vet jeg sannelig ikke... Jeg hadde snakket med jordmora mi om det! Kanskje dere skal på et fint hotell der de er like nøye med renhold som her hjemme...? Tenker liksom at når massevis av barn (og voksne) bader i samme vannet dag ut og dag inn med svette og kanskje en skvett tiss nå og da ([:'(]) så er det kanskje ikke så gunstig... Uansett har jo ikke slimproppen gått i uke 19(!) så da er du jo mye bedre beskyttet enn mot slutten av svangerskapet.

God tur!! 

Back
Topp