ang bade i boblebad/utendørs bad

litlpia

Glad i forumet
hei!!

Min far og stemor har slik et utebad...husker ikke hva det heter...[:D]men kan jeg bruke det nå som jeg er gravid...??[:D]

Ja så lenge ikke slimproppen eller vannet har gått så skal det være trygt,
 regner med at vi er trygger for det enn så lenge

Det var iallefall det jeg ble fortalt av jordmor da jeg var graivd sist,  jeg bada ute på stranda og bassenget til venner av oss hele sommeren og da var jeg 2-3 mnd unna termin...

Om vannet er behandlet for å hemme bakterievekst, klor eller salt eller liknende kan du bade der, men pass på varmen så ikke spiren i magen blir overhopphetet eller du blir dehydrert.
Gravide skal være litt ekstra forsiktige, kan vist nok påvirke blodtrykket eller noe leste jeg en gang, så sitt ikke der halene, kan lett bli svimmel og svime av...

Er det bare rent vann bør du være ekstra forsiktig pga bakterier.

mener på at det er behandlet...:)) de passer godt på det....og har litt av hvert oppi det...får spørre de neste gang det er aktuelt og bruke på.... [:D]

Bakterier har ikke noe å si før slimpropen har gått fikk jeg beskjed om i siste svangerskap. Inntil den har gått er livmoren tett og beskyttet :) Så det er nok bare å bade iveig! Men pass på blodtrykket ja.. Lett at det synker raskt når man hopper opp i et varmt bad fra kulda...

Back
Topp