Ang bacheloroppgave - forside

Det kommer jo helt ann på hva det er bachlor oppgave i da... Men sånn generelt skal det vel være minst mulig "pynt" og personlig...

Lilletrille skrev:
Det kommer jo helt ann på hva det er bachlor oppgave i da... Men sånn generelt skal det vel være minst mulig "pynt" og personlig...

Bakgrunnen for oppgaven er basert på personlige erfaringer, jeg har trukket personlige erfaringer inn i drøftingen - og jeg finner ikke noe bra bilde som illustrerer godt nok..

*goooogler videre* :D

Vi brukte privat bilde, men da landskap, ikke personer osv.

Andre gang skrev:
Vi brukte privat bilde, men da landskap, ikke personer osv.

ok... føler det passer best med mennesker om jeg skal ha bilde...

theswan skrev:
Hva er det du har skrevet om da?

barn som pårørende..

men jeg fant et greit bilde nå :)

Jeg kan ikke se grunnen til at du Ikke kan bruke privatbilde.

Dog et rent bilde som passer oppgaven din. Og ikke et "skrytebilde".. misforstå meg rett emoticon

DenicaD skrev:
Jeg kan ikke se grunnen til at du Ikke kan bruke privatbilde.

Dog et rent bilde som passer oppgaven din. Og ikke et "skrytebilde".. misforstå meg rett emoticon

Hadde ikke tenkt å slenge inn et portrett av T med verdens fineste smil liksom.. :P

Hadde et bilde av han i armene til pappa, på sykehuset.. skriver om barn som pårørende til kreftsyke..

Men fant et annet på gugle.. :)

Jeg ser ikke noen grunn til å ikke bruke et privat bilde. Det er helst personlige meninger og erfaringer man skal styre unna ( men greit det også så lenge det er for å illustrere et poeng, eller grunngir meningene sine i faglit.) jeg ville vært forsiktig med bruk av Google bilder pga copyright osv . Men teller egentlig forsiden noe? Vi kunne velge om vi ville ha det...

Jeg ser ikke noen grunn til å ikke bruke et privat bilde. Det er helst personlige meninger og erfaringer man skal styre unna ( men greit det også så lenge det er for å illustrere et poeng, eller grunngir meningene sine i faglit.) jeg ville vært forsiktig med bruk av Google bilder pga copyright osv . Men teller egentlig forsiden noe? Vi kunne velge om vi ville ha det...

Back
Topp