ANG BABYWATCHER!!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Til dere som har kjøpt dere babywatcher. Nevnte tilfeldigvis babywatcher apparatet til jordmoren da jeg var på ultralyd. Hun hadde aldri hørt om at man fikk tak i dette på egenhånd.. Henger litt etter... .
Og hun ba meg være forsiktig- nå viste hun ikke hva slags styrke den hadde men hun var ikke så sikker på om det var helt bra å bruke den. Den irriterer fosteret ganske mye og hun snakket noe om at vevet blir varmet opp.

Bare vær forsiktige hvertfall,l i tilfelle. Jeg bruker den veeldig sjeldent.
Klem

Skjønner hva du mener, jeg bruker den også veldig sjeldent. Bare sånn i tilfelle.MEN jeg er veldig sikker på at den ikke er farlig. Den bruker dopler. Det samme som ultralyden bruker og det er ikke påvist (ut fra denforskningen som finnes) at den påvirker på noe som helst måte... En venninne av meg som er lege sa det var helt harmløst.

Tror jordmor og leger som vi går til ansett vil fraråde oss å bruke den, i tilfelle det skulle skje noe, så kan vi i allefall ikke anklage dem... [8|]

Det jeg også har tenkt på... Hvor sterk kan den egentlig være når den går på ett eneste 9 volts batteri...?

Vi  får bare bruke den med måte [;)]

Der er vi enig! [:)]

takk for tipset!!! den får brukes med måte... [;)][;)]

off ja... endeligt... har irritert meg et par kveldar nå... [:D] men nå e di på plass, og ska aldri røra di... for då går det gale igjen.. [:D]

så mange takk for hjelpa[:D]

Back
Topp