Ang Babywatcher

Snuppeluppe

Gift med forumet
Jeg var på tidlig UL i går, og der så vi at hjertet til bebisen slo stabilt og akkurat som det skulle. Gyn sjekket de indre organene, hjerne, hjerte, nyrer, magesekk osv. Alt var som det skulle og bebisen har det fint [:D] H*n har begynt å drikke fostervann, og h*n hadde fostervann og avføring i mageseken sin, tihi [;)]

Så hørte jeg med Babywatcheren nå nettopp....vet ikke om jeg helt stoler på tellingen den gjør...Jeg hørte fine tydlige hjerteslag, men Babywatcheren lå på rundt 80-90 hele tiden....til og med nede i 40...Det kan vel ikke stemme? Skal ikke hjertelyden være rundt 140 slag i minuttet?

Plutselig teller den ikke i det hele tatt....så teller den 140 osv......så teller den 80 og lavere....[8|] Skjønner meg ikke på den....

80 og lavere er deg selv.....

Babyen ligger rundt 140-160 nå, men husk at den flytter seg rundt som bare det, så det er ikke alltid babywatcheren klarer å holde "kantakten" med den over lengre tid. Den er nok helt riktig, men er et veldig følsomt instrument som derfor tar inn alt.

Etterhvert når babyen blir større er det lettere å "treffe" den med sensoren og da vil hjerteslagene vises lengre i displayet.[;)]

ORIGINAL: maoam

Babyen ligger rundt 140-160 nå, men husk at den flytter seg rundt som bare det, så det er ikke alltid babywatcheren klarer å holde "kantakten" med den over lengre tid. Den er nok helt riktig, men er et veldig følsomt instrument som derfor tar inn alt.

Etterhvert når babyen blir større er det lettere å "treffe" den med sensoren og da vil hjerteslagene vises lengre i displayet.[;)]

okei, tusen takk for svar [:)] 

Da vet jeg ihvertfall at når den teller 140 osv så er det bebisen, selv om det ikke er lenge av gangen [:D]

ORIGINAL: Jentepus

ORIGINAL: maoam

okei, tusen takk for svar [:)] 

Da vet jeg ihvertfall at når den teller 140 osv så er det bebisen, selv om det ikke er lenge av gangen [:D]

Jepp. Her viser den også mye rart, men det tallet som kommer opp på 140 ca er babyen akkurat da. Det svinger like mye som pulsen vår gjør[:)]

Back
Topp