ang babywacher,trenger RÅD fra dere..

mammatil2jenter

Forumet er livet
jeg har bestilt en slik en.. kommer vel denne uka..gleder meg max, men så var det noen bekjente av meg som sa at det kan være skadelig å gjøre det for ofte..? stemmer dette...?noen mente at jeg kanskje bør angre kjøpet..

hva kan skade barnet?... har bestilt den på nettet fra danmark..

di anbefale å ikkje bruke den før ofte men æ har aldri fått svar på koffer.
æ hadde en sånn som æ brukte men nu har æ lånt den bort.

takk skal dere ha.. ble bare så veldig urolig jeg.. men vil så gjerne høre hjertelyden,pga jeg skal ikke til jordmor før 25 mars.. er jo rett over 12 uker nå... er SÅ NERVØS...

men det går sikkert bra.. da får jeg bruke den av og til og ikke så ofte...

Det er ingen som kan si med sikkerhet at det er farlig, sånn jeg har forstått det. Det er bare aldri vært en mulighet for folk å bruke de så ofte før, og det har derfor ikke blitt gjort nok tester av de til å kunne si om det er skadelig eller ikke å bruke den ofte.

Jeg har en, og tror egentlig ikke det er så veldig farlig. Bruker den ikke hver dag, kanskje 2 ganger i uka, og ikke mer enn noen minutter om gangen, bare finner hjertelyden og hører på den kort, så føler jeg meg betrygget[:)] 
Jeg velger å ikke bruke den hver dag, og så kort så mulig, i tilfelle det skulle være negativt å bruke den for mye[:)] 

Syns det er veldig kos å høre babyen min, og det hjelper meg veldig å slappe av. Og så lenge man ikke overdriver bruken, tror jeg det skal gå bra[:)]

ORIGINAL: ~Ahiru~

Det er ingen som kan si med sikkerhet at det er farlig, sånn jeg har forstått det. Det er bare aldri vært en mulighet for folk å bruke de så ofte før, og det har derfor ikke blitt gjort nok tester av de til å kunne si om det er skadelig eller ikke å bruke den ofte.

Jeg har en, og tror egentlig ikke det er så veldig farlig. Bruker den ikke hver dag, kanskje 2 ganger i uka, og ikke mer enn noen minutter om gangen, bare finner hjertelyden og hører på den kort, så føler jeg meg betrygget[:)] 
Jeg velger å ikke bruke den hver dag, og så kort så mulig, i tilfelle det skulle være negativt å bruke den for mye[:)] 

Syns det er veldig kos å høre babyen min, og det hjelper meg veldig å slappe av. Og så lenge man ikke overdriver bruken, tror jeg det skal gå bra[:)]

takk for all info.. men når hørte du hjertelyden første gang? forje gang hørte jeg den i uke 13, så dette blir spennende..

Fikk den i uke 13, og hørte den da[:)] Tok litt tid første gangen da, var jo ikke sikker på hvor den lå. Men fant den til slutt, veldig langt nede. Helt nede ved hårfestet. Og lurt å bruke masse krem, eller gel, uten hører man ikke sitt eget hjerte en gang[;)][:)]

ORIGINAL: ~Ahiru~

Fikk den i uke 13, og hørte den da[:)] Tok litt tid første gangen da, var jo ikke sikker på hvor den lå. Men fant den til slutt, veldig langt nede. Helt nede ved hårfestet. Og lurt å bruke masse krem, eller gel, uten hører man ikke sitt eget hjerte en gang[;)][:)]

oki.. det skal jeg huske.. får med krem også.så da er det bare å prøve den da jeg får den.. håper til uka,.

oki,da kan jeg bare glede meg... håper den kommer til uka,DET var da jeg hørte lyden sist...[:)]

Back
Topp