ang babysvømming

MLS

Glad i forumet
Jeg gikk på babysvømming,men slutta i begynnelsen av januar..  og skal nå begynne igjen men uten instruktør.. burde jeg la være å ta han under vann eller går det greit å gjøre det??
noen som har peiling?? han er elleve mnd snart...

hvis du gjør d gradvis går d sikkert bra! vist han e vant med å få vann i ansikte skulle d ikje være nåkka problem trur i![:D]

er jo vandt til å bade i balja her, og dusje gjør han også,masse vann i fjeset da ja[:D]
kanskje vi må prøve da[;)][&:]

ingen andre som har noen formeninger???

Det går nok heilt fint
Me har ikkje vore på baby svømming med snuppa, men går i svømmehall en gang i uka (varmt basseng) og ho får dukke, ho lukker og alt. Har ei venninne som har gått på det da som me går i lag med.
Og veitt ikkje om du dukka han når dere gjekk på baby svømming, men eg vil tru at det går greit.
Kos dere!!

Et lite barn skal ikke bare dykkes for å dykke. Her er det viktig med trygghet.
Begynn med dykk fra kant. Ha god øyekontakt med barnet. Mister du øyekontakt eller barnet virker utilpass med situasjonen, ikke dykk. Viktig å alltid telle til 3 og dykke barnet etter 3. Da lærer barnet seg til når det skal dykke og kan forberede seg. Etter dykk, snu alltid barne og svømm inn mot kanten igjen.

ORIGINAL: Lille Rosin

Et lite barn skal ikke bare dykkes for å dykke. Her er det viktig med trygghet.
Begynn med dykk fra kant. Ha god øyekontakt med barnet. Mister du øyekontakt eller barnet virker utilpass med situasjonen, ikke dykk. Viktig å alltid telle til 3 og dykke barnet etter 3. Da lærer barnet seg til når det skal dykke og kan forberede seg. Etter dykk, snu alltid barne og svømm inn mot kanten igjen.

signerer... utrolig viktig at barne føler seg trygg og er forberedt...

jepp, han dykka når han gikk på babysvømming,så han er vandt til det fra da ja[;)]
og er jo ikke så kjempelenge siden, så da prøver vi med litt vann i fjeset først og ser hvordan det går ja[:D]

takk for svar[:)]

Back
Topp