ang babyklærne

2008/2013/2014

Glad i forumet
tørker dere de i tørketrommelen eller henger dere de til tørk??

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Henger de opp til tørk. For tørketrommelen krymper klærne noe så veldig syns jeg.

Tørk på stativet :) so kos å se på ;)

Kommer ann på hvilke klær det er... Strømpebokser og bodyer går nok i tørketrommelen, men resten henger jeg opp.

tørker dere de i tørketrommelen eller henger dere de til tørk??
Bruker bare tørketrommelen til sokker, truser og håndklær her i huset.. Akk nå må alt på stativet pga tørketrommelen er ødelagt

Her går det meste i trommelen, men enig i at det er veldig søtt på stativet også, så noe går nok dit. Men kluter/håndkler ol går helt klart i trommel

Har ikke tørketrommel, men skal kjøpe før termin, og tenker å tromle det meste som ikke er strikket. Har aldri savnet tørketrommel før, men klærne blir helt klart mykere av det.

Jeg bruker bare tørketrommelen til håndklær og undertøy. Siden det er veldig lite miljøvennlig bruker jeg den minst mulig. Men når det er mye klesvask har jeg ikke nok tørkeplass til alt hvis jeg ikke bruker den. Putter ikke klær i fordi de krymper og ikke tøybleier fordi da absorberer de dårligere.

Det som kan gå i tørketrommelen (I følge vaskeanvisningen) putter jeg der. gjelder både babyklær og alle andre klær :) kan ikke tørke noe ute, grunnet allergi, og blir mye bedre inneluft viss det ikke tørkes for mye klær inne :) klarte med fint uten tørketrommel helt til eldstemann var 2 og fikk spybyen :-p etter det er jeg blitt avhengig :)

Her blir det tørkestativ :P har ikke tørketrommel og ikke har jeg penger til en heller :P
Men liker egentlig best å tørke klær på stativ eller snor :)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Back
Topp