Ang babygym/vippestol

Macette

Glad i forumet
Hva har dere best erfaring med og hvorfor?? Fisherprice eller tiny love?? Har lyst på fisherprice  rainforest babygym. Noen som har erfaring med den?? Noen som har erfaring med fisherprice vippestolen baby rocker? Den som kom godt ut i testen i 2008?? Har en venninne som skryter veldig av den, men lurte på om flere hadde noe å tilføye. Skal ha en vippestol som kan vibrere

Jeg kjøpte denne på Åsane Storsenter, på lekebutikken der:

Det er mange vippestoler som kun tåler opp til 9 kg. Denne tåler 18 kg, og babyen kan bruke den i flere år. Jeg turte ikke kjøpe 9 kilos stol, siden førstemann var 8 kg da han var 2,5 måneder...

Hei på deg! Ja det er vel den newborn to toddler baby rocker vippestolen jeg tenkte på. Går til 18 kg. Betalte du 799 for den?? Spørsmålet er hva den koster i Sverige!! Det var den Milan pisset i?? [:D] *fnis*

ORIGINAL: Macette

Hei på deg! Ja det er vel den newborn to toddler baby rocker vippestolen jeg tenkte på. Går til 18 kg. Betalte du 799 for den?? Spørsmålet er hva den koster i Sverige!! Det var den Milan pisset i?? [:D] *fnis*

Mener det var det jeg betalte ja, sånn ca. Og ja, hehe, det var den han "innviet" med piss [:D]

denne fisherprice rainforrest babygym har vi også og jeg synes den er veldig fin.

Ingen erfaring med noen av de. Vi har babybjørn sin[:)]

Da går jeg for fisherprice stolen + rainforest babygymmen. Blir veldig spennende å se hva det koster i Sverige!!!!

Back
Topp