Ang at hjertet har begynt å banke...?

MinaMor

Forumet er livet
I følge terminkalkulatoren skulle det skje 8 juli.
Men når jeg logget meg inn nå står det at det har begynt å banke i dag...

Hva er rett tro??[8|]

Samme her. Stod 3. juli på den oversikten, men da jeg logget på 29. juni så stod det at det hadde begynt allerede... :p

hmmm har liksom gledet meg til 8 juli njå. Var første datoen det skjedde noe. hehe
Men veldig moro om det faktisk banker NÅ! [:D][:D][:D][:D]

På min stod det at det skulle begynne å slå idag...

Det skal gå ca 25 dager fra unnfangelse...

Men i svangerskapsboken jeg har, står det: "Når embryoet er 22 dager gammelt (fra unnfangelsen, altså når du er fem uker og en dag gravid), begynner det lille hjerte å slå og etterhvert pumpe væske rundt i kroppen"

Men på nett står det 25 dager... (for meg, er det idag:D)

ORIGINAL: Savira

Men i svangerskapsboken jeg har, står det: "Når embryoet er 22 dager gammelt (fra unnfangelsen, altså når du er fem uker og en dag gravid), begynner det lille hjerte å slå og etterhvert pumpe væske rundt i kroppen"

Men på nett står det 25 dager... (for meg, er det idag:D)

Jeg er 5 uker og 1 dag i dag [:D]

Ifølge min "oversikt" så begynner hjertet å slå idag, og jeg er 5+4...
YEY, jeg er snart 6 uker!! Gleder meg for hver uke som går... Håper de 6 neste går like fort som de 6 som har gått uten at jeg har visst noe om nurket. hehe

Jeg er 5+6 i dag og hjertet skulle begynne å banke 3. juli. Så det passer jo bra i forhold til hvor du ligger hen i løypa Savira :)

Jeg skal på tidlig UL tirsdag om ei uke, når jeg er 7+0. Må huske å tenke for meg selv at det ikke er sikkert han finner hjertelyden.. Men er jo litt kjipt hvis han ikke finner den når jeg vet at det begynte å banke den uka her :p

Maren: Det er sant.. Derfor sitter jeg å ruller om jeg skal prøve meg på tidlig UL eller ikke...
Samme gjelder tidligere legetime også.. har legetime 19 aug, og da er det på dagen 3 mnd i svangerskapet... Så jeg håper bare de 6 neste ukene går jæv*** fort!!!

Maren: Det er sant.. Derfor sitter jeg å ruller om jeg skal prøve meg på tidlig UL eller ikke...
Samme gjelder tidligere legetime også.. har legetime 19 aug, og da er det på dagen 3 mnd i svangerskapet... Så jeg håper bare de 6 neste ukene går jæv*** fort!!!

Må bare stille seg inn på på forhånd at det ikke trenger å bety at noe er galt hvis de ikke finner lyden.... Selvom det sikkert ikke er så lett :p

Ja den tiden går jammen meg sakte.

ORIGINAL: Maren Helene

Må bare stille seg inn på på forhånd at det ikke trenger å bety at noe er galt hvis de ikke finner lyden.... Selvom det sikkert ikke er så lett :p

Ja den tiden går jammen meg sakte.

hehe, takk for trøsten:P
Jeg skal nok klare å finne på masse..
Vi er midt i flytting også, så kanskje tiden går litt fortere når jeg driver på med pakking og utpakking:)

Sikkert bra å ha noe å gjøre ja :p
Jeg er så trøtt for tiden at jeg kunne sovet bort alle dagene om jeg hadde hatt muligheten.. hehe. Men det går jo ikke når man skal på jobb... blæ.

Back
Topp