• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ang assistenter

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Vet at lærerne i skolen og pedagogisk leder i barnehagen ofte får en liten ting fra forldregruppen til jul og/eller sommer.. Det jeg lurer på er om dere også tenker på assistentene? Får de et takk ila året?

Nå gir jeg ikke til hverken ped.leder eller assistenter, men hadde jeg skullet gi hadde det for meg vært en selvfølgelig å gi til dem alle :)

Nå gir ikke jeg til noen i bhg, men hadde jo ikke kun gitt til ped.leder og ikke til assistentene om jeg hadde gitt.

I min klasse har assistenten også fått:) hun er like mye I klassen som det jeg er, så det var veldig naturlig.

Her er det ikke pedlederen jeg føler har best "kontakt" med barna, så hadde blitt feil for meg å gi bare henne. Her gir jeg fellesgave til avd. :)

Her har det stort sett vært den som har hatt førskolegjengen som har fått noe til avslutningen. I år hadde derimot foreldregruppa gjort noe skikkelig koselig. De hadde sammen med barna skrevet "dikt" om hver av oss ansatte som ble lest også sang barna : du har noe ingen andre har, ingen er som deg... :)
Som ped leder og ansvarlig for førskoleklubben synes jeg det var SÅÅÅ mye mer koselig når alle fikk noe sånt :)

Om jeg gir til enkeltpersoner så gir jeg likt til alle på avdelingen. Ped.leder, assistenter og vikarer.

Selv ga vi personalet litt godt til å sette på pauserommet. En liten ting for å vise vi setter pris på det de gjør for de mest dyrebare jeg har.

Spør fordi jeg jobber med noe av det samme, der ble vi rett å slett forbigått. Vi sto å så på at foreldregruppen takket lederne med gaver og gode ord mens vi andre fikk ikke så mye som et takk eller klapp på skulderen. Gjør ikke stort altså, jeg vet hvem barna kommer til om det er noe, men lurte på hva som var vanlig :) Hadde ikke byttet alle klemmene med blomster uansett :p

Her har det stort sett vært den som har hatt førskolegjengen som har fått noe til avslutningen. I år hadde derimot foreldregruppa gjort noe skikkelig koselig. De hadde sammen med barna skrevet "dikt" om hver av oss ansatte som ble lest også sang barna : du har noe ingen andre har, ingen er som deg... :)
Som ped leder og ansvarlig for førskoleklubben synes jeg det var SÅÅÅ mye mer koselig når alle fikk noe sånt :)

Vi fikk gave idag, både jeg som leder og assistentene :)

Back
Topp