Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bare Kari
Jeg sa opp jobben pga problemer i graviditeten og da fikk jeg.
hvis du sier opp jobben uten gyldig grunn så må du vente lengre på pengene. Du får karantene
ORIGINAL: Oka
hvis du sier opp jobben uten gyldig grunn så må du vente lengre på pengene. Du får karantene
Er bekkenløsning gyldig grunn? Altså: jeg kan jobbe(for all del), men ikke den jobben jeg har nå pga arbeidsoppgavene. Eller må jeg ha et lite skriv fra legen kanskje?
ORIGINAL: *petra*
Er bekkenløsning gyldig grunn? Altså: jeg kan jobbe(for all del), men ikke den jobben jeg har nå pga arbeidsoppgavene. Eller må jeg ha et lite skriv fra legen kanskje?
Visst ikkje jobben kan tilrettelegga arbeidet for deg .. så kan du få svangerskapspengar ....
ORIGINAL: *petra*
Visst ikkje jobben kan tilrettelegga arbeidet for deg .. så kan du få svangerskapspengar ....
Er ikke gravid nå[:)] Har bekkenløsning fra forrige svangerskap. Og jobben kan ikke tilrettelegges. Da blir det sykemelding og kan ikke ha det i en evighet heller... Må skifte jobb, men må ha penger mens man leter[:)]
ORIGINAL: Trisella
Hvis det er en god grunn til at du sier opp kan du slippe karanten på 8 uker. Jeg vil tro at bekkenløsning er en god nok grunn. Men om du har vært sykemeldt lenge kan du søke på attføring og kan da få omskolering igjennom nav.
Det som er dumt er at dagpenger o.l utgjøre bare 66 % av din opprinnelige inntekt[&:]