ang angstmedisin seroxat

Lefsen84

Forumet er livet
Hei. Jeg er litt desperat nå.. jeg har gått på dette "ufrivilligt" i 11 år og prøver å komme meg av denne driten men får det ikke til jeg får skikkelige elekteiske støt i hjernen hele tiden, spesielt nå i det siste selv om jeg ikke har trappet ned noe enda.. er det noen andre her inne som har gått på denne som har noen gode råd til meg som jeg kan formidle videre til legen? Gjerne ta kontakt på pm

Altså... Du bør jo snakke med egnet helsepersonell om dette istedenfor å lete etter råd på et forum. Legen din burde da kunne svare på dette uten å måtte få tips fra et forum. Hvis ikke foreslår jeg at du bytter lege.

Hvis legen din er usikker på hvordan han kan hjelpe deg så gå til et apotek og spør om å få snakke med en farmasøyt for å spørre han/hun om råd, de aller fleste apotek har samtale rom for diskresjon. Ville heller snakket med en spesialist innen medisin enn å spørre på et forum :-)

grunnen til at jeg spør her er for at det er lettere å hørre med andre med samme ærfaringer enn en lege som aldri har gått på medisinen og vet ikke hva elektrsike støt i hjernen er. har lest på 1000 vis av forskjellige forum der personer som går på denne type medisinen sliter med akkuartt det samme som meg men får ikke forståelse fra leger. Og ja jeg har snakket med mangen leger

grunnen til at jeg spør her er for at det er lettere å hørre med andre med samme ærfaringer enn en lege som aldri har gått på medisinen og vet ikke hva elektrsike støt i hjernen er. har lest på 1000 vis av forskjellige forum der personer som går på denne type medisinen sliter med akkuartt det samme som meg men får ikke forståelse fra leger. Og ja jeg har snakket med mangen leger
Farmasøyt da? Mange som forteller de slike ting og de har som regel mye bedre kunnskap om slike ting enn leger!

Jeg slet veldig med sånne støt da jeg sluttet med Zoloft for mange år siden. Det kom typisk når jeg skiftet fokus med blikket og var veldig plagsomt, men jeg bare fortsatte å trappe forsintig ned og til slutt ga det seg. Husker ikke eksakt hvor lenge det varte, men tror det var noen måneder.

Back
Topp