Ang analsex...

snuppah88

Gift med forumet
På babyer så bæsjer de jo om man tar ett febertermometer og roterer litt i endetarmen.. (iallefall her om de har hard mage og jeg skal få ut det[8D]) Skjer det samme om vi har analsex eller? [8|]

ORIGINAL: snuppah88

På babyer så bæsjer de jo om man tar ett febertermometer i endetarmen.. Skjer det samme om vi har analsex eller? [8|]

Det har aldri skjett med Lillemann.. [:)]
(Og nei, det gjør det ikke..)

Er nok lurt å gå på do før du har analsex, vertfall være tømt [;)]

ORIGINAL: *mumfie*

Er nok lurt å gå på do før du har analsex, vertfall være tømt [;)]

og ikkje ha en "uggen" følelse, då blir en bare å bekymre seg[;)]

ORIGINAL: Panzerpels

Har en analsex om en må på do, da? [8D]

haha, nei... men tenkte bare sånn likevel [8D][:D]

Det kan skje når han trekker seg ut av deg! Har hørt om folk som har opplevd å bli bæsja ned av kjæresten sin etter analsex!!! :S

Jeg har aldri analsex hvis jeg vet det er lenge siden jeg ar hatt avføring... [:)] Man sørger jo for å tømme seg på forhånd [;)]

På babyer så bæsjer de jo om man tar ett febertermometer og roterer litt i endetarmen.. (iallefall her om de har hard mage og jeg skal få ut det[8D]) Skjer det samme om vi har analsex eller? [8|]

Jeg vil tro at voksne mennesker har litt mere kontroll bak der enn det bebiser har....

neida du gjør ikke det så sant det ikke er lenge siden du har vært på do. Da er det vel kanskje en mulighet for at det kan skje. Har aldri skjedd meg. Men er en fordel at mannen trekker seg sakte ut (ellers kan det hvertfall komme litt ubehagelige lyder) hehe

Er det ikke slik at man ikke skal bruke denne metoden for å få dem til å bæsje?

ORIGINAL: EricaJenta

Er det ikke slik at man ikke skal bruke denne metoden for å få dem til å bæsje?

Fikk beskjed på barsel og av HS at dette var måten å gjøre det på om de var forstoppa..men brukte q-tip med olje på, kom over 1 meter med poop stakkars, ikke rart han hadde det vondt[:o]

Back
Topp