Ang. ammeslutt og melkespreng.

maiblomst

Gift med forumet
Jeg måtte slutte brått å amme pga. medisiner... Dette har gått overaskende bra egentlig [:)]
Kristoffer er jo snart et år, så jeg har virkelig ammet nok syns jeg!

Men.... jeg har en hel¤##/&/( melkespreng. Noen som vet hvor lenge en går med melkespreng før det gir seg?

heisann[:D]   eg hadde ikkje direkte melkespreng,men hadde stikkninger i puppane lenge etter eg slutta.   ka med å håndmelke for å lette litt på trykket? så lenge du ikkje tømmer,så vil det bli mindre produksjon[:)]

Jeg fikk ikke melkespreng, men det var nok siden vi sluttet gradvis.. Du kan pumpe vekk den verte sprengen[;)]

sluttet og amme for en uke siden og har ikke hatt melke spreng så kan ikke hjelpe [8D]

jeg fikk tabeletter for å stoppe melken hadde skikkelig spreng i ca 2 dager.....

ORIGINAL: frøken my

heisann[:D]   eg hadde ikkje direkte melkespreng,men hadde stikkninger i puppane lenge etter eg slutta.   ka med å håndmelke for å lette litt på trykket? så lenge du ikkje tømmer,så vil det bli mindre produksjon[:)]

Joda, eg håndmelker i dusjen, men det kommer tilbake [;)]

ORIGINAL: unemoren

jeg fikk tabeletter for å stoppe melken hadde skikkelig spreng i ca 2 dager.....

Hmmm... visste ikke at det fantes jeg! Hva heter de?

ORIGINAL: maiblomst

ORIGINAL: frøken my

Joda, eg håndmelker i dusjen, men det kommer tilbake [;)]

ja det gjere det sikkert,men til slutt så vil det bli mindre.[;)]  enten det eller så kan du snakke med legen om å få piller for melkestopp[:)]

Jeg pumpet vekk den verste sprengen.. Da kom den sjeldnere og sjeldnere.. Helt til det var helt slutt på å få spreng..

Kan du ikke høre med legen å få tabletter som stopper melkeproduksjonen. Det er jo ikke noe godt å ha melkespreng hele tiden.

ORIGINAL: Elimor

Kan du ikke høre med legen å få tabletter som stopper melkeproduksjonen. Det er jo ikke noe godt å ha melkespreng hele tiden.

Jo, det skal jeg jammen gjøre [:D]

Back
Topp