Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette har jeg studert masse nå! :-)Vanililla skrev:
Jeg bruker Aerius, begynte etter datteren ble født.
Fikk beskjed av legen at jeg burde vurdere å bytte merke til an av de "gammeldagse" eller førstegenerasjonspillene. Disse man blir VELDIG trøtt av.
Nå er jeg kjempetrøtt i utgangspunktet pga graviditeten, så det sitter LANGT inne å skulle bytte til de. Hun tipset meg om Valergan, googlet det og ser det brukes som sovemedisin. Det er jeg ikke interessert i.
Jeg har studert masse og funnet ut at årsaken til at de vegrer seg mot å si at de nye "andregenerasjonspillene" er trygge er at det ikke er utført mye tester på det. (er ikke lov å teste ting på gravide)
Men etter de har vært på markedet i mange år allerede viser det seg at det ikke er rapportert noe som helst som skulle tilsi at det var skadelig.
Min lege var ikke oppdatert på det som hun selv sa.
Fant en legetidsskrift fra senest mars i år at nå anbefaler de helst disse nye pillene for de har best effekt uten at man blir så trøtt.
Det finnes en liste hvor blant annet Aerius anbefales for gravide. Husker ikke linken, men sjekk google.
http://www.relis.no/Aktuelt/Arkiv/2012/Trygge_legemidler_til_gravide_og_ammende_med_pollenallergiMammaNætte skrev:
her står det litt om trygge legemidler![]()