ang alle svineinfluensainnlegg..

En baby til :)

Glad i forumet
lurte bare på om vi kanskje kan ha en felles tråd ang dette? jeg blir litt stressa av alle innleggene her og over alt ellers.. i aviser, på tv, over alt. jeg har tatt valget, har vaksinert meg, og orker ikke tenke mer på dette nå. vil ha pause fra dette :) skjønner kjempegodt at mange har behov for å snakke og diskutere dette, men kanskje vi kan ha en post oppe om dette? så slipper vi å se innlegg hele veien ned når vi scroller ned siden her inne? vet man ikke trenger å åpne det, og bortsett fra ett par gjør jeg heller ikke det..men blir liksom tanker i bakhodet allikevel..

Egentlig bør man bare gå inn på www.pandemi.no der stå alt av info [:D]

Helt enig. Begynner å bli litt lei av de samme trådene om pigflu, vaksinerinig, skal skal ikke, har vaksinert seg, gleder seg til å bli vaksinert, at man kjenner noen som har svineinfulensa...ja...lista er lang...
Syns det hadde vært greit om vi hadde en samletråd der alt var...også kan man heller skrive i den!

Enig. Det meste er sagt nå, vaksinen er ute og folk veit hvor de finner info. Syns på noen tråder at det blir litt "angrep" mot de som har tatt/skal ta den (ikke sikkert det er meningen men...), der autisme bla.a blir nevnt. Ingen som ønsker ungen sin dette...man må få velge selv hva man vil tro på. Dette emnet er utvaska og ferdig diskutert for min del hvertfall.

Enig. Føler jeg har sagt mitt om temaet, og orker ikke mer om den egentlig. (Bare klarer ikke å la være å svare noen ganger, hehe). Men NÅ er jeg ferdig med hele greia!

Helt enig! Jeg står ved valget mitt, og kommer til å ta den.. Orker ikke høre på de som sier at man ikke skal ta den egentlig, for de vet egentlig ingenting om dette! De som virkelig vet noe om det er de som jobber med det! 

"litt" lei av alt svineinfluensa greiene her inne ja! Som om man ikke får nok av det i media generelt!
Noen velger å ta den andre ikke...Og har man sp.mål om den, så burde man jo ta kontakt med legen sin da, eller lese om den på en av di andre sidene på nettet som er litt mer saklig enn alle disse for/imot greiene..

Eller så er det jo som andre har skrevet over her, en tråd på generelt der man kan ta opp ALT som har med den svineinfluensaen å gjøre[;)]

Og jeg er en av di som ikke kommer til å ta den, og har ikke lyst til å bli mer usikker på det valget jeg har tatt, enn di som har tatt vaksina[;)]

ORIGINAL: rico

er jo ikke værre enn å la være å gå inn på de trådene. for i overskriften så er det beskrivet med at det omhandler pig flue.

så er jo bare å styre unna de trådene hvis du er lei av å lese dem.

blir som å si at alle glede trådene skal sammles i en tråd fordi enn er lei av alle gledene.
eller alle klage trådene i en tråd.   (og jajeg vet vi har egne tråder for det.)

men er for å sette det litt på spissen.

Er vel heller det at folk generelt er litt lei alt oppstyret om svineinfluensaen..For er jo ikke til å legge skjul på at media og staten i Norge har blusset dette vannvittig mye opp, så da syns i hvert fall jeg og kanskje andre her og at det hadde vært deilig å kunne droppet å se 10 nye innlegg om svineinfluensaen hver gang man logger seg inn på forumet..Jeg går ikke inn å leser di uansett, så har ikke noe med det å gjøre..

ORIGINAL: rico

er jo ikke værre enn å la være å gå inn på de trådene. for i overskriften så er det beskrivet med at det omhandler pig flue.

så er jo bare å styre unna de trådene hvis du er lei av å lese dem.

blir som å si at alle glede trådene skal sammles i en tråd fordi enn er lei av alle gledene.
eller alle klage trådene i en tråd.   (og jajeg vet vi har egne tråder for det.)

men er for å sette det litt på spissen.

Helt enig med deg :)

Back
Topp