Ang. Akta Graco Logico S

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Jeg var på en barneutstyrsbutikk og der sa hun at det setet ikke var så bra. Og at seter med beltebase som regel var dårligere. Da lurer jeg på om det er sant? Og om det er andre babyseter som er bedre?
Jeg liker ikke at det setet er så vingelete, uansett hvor hardt beltet er stramma på basen..[8|] Hva ville dere gjort til neste mann?

Vi har det setet og er veldig fornøyd.
Vårt sete har ikke vært vinglete i alefall [8|] Har sittet BOM fast hos oss.

ORIGINAL: Emba_Larsen

Sign

sign

Vi hadde det setet og er veldig fornøyd. Var aldri vinglete hos oss.

Men er så rart at hun sier at de setene ikke er så bra som folk skal ha de til. Nå selger jo de bare Besafe.. så har jo sikkert noe med det, men er Izi sleep så mye bedre?

Ta stolryggen foran helt inntil bilstolen da?
Har hørt at det er bedre å bruke basen, for da er det ikke mulig å montere feil mtp vinkel når man bruker bare selene.

Men, var selv veldig fornøyd me Logico S.[:)]

Vi hadde samme sete med base til lillemann og er veldig fornøyd. Det kommer jo bra ut i test det setet, så da har ikke hun bak kassa peiling. Vi skal bruke det til neste også! [:)]

ORIGINAL: Shygirl

Sign

Leste faktisk nettopp i et bilblad at dette setet var veldig bra. Var en stor test og det var en av de beste i gruppen 0-25 kg. Vi har også dette setet, og når selene er rett festet og skikkelig strammet så sitter som støpt. Fikk beskjed på butikken at jeg helst burde sitte på kne i setet når jeg skulle feste selene slik at det ble skikkelig stramt.

Selve setet er bra. I tester scorer det litt bedre uten base enn med, men det er så langt det eneste setet jeg har sett som gjør det. Nesten uten unntak, scorer seter bedre i tester med base, også med beltebase. Du har nok møtt på nok et eksempel på tragiske selgere som ikke helt vet hva de driver med...

Det beste babysetet er Maxi Cosi Cabriofix med Easyfixbase. Den kan festes med og uten IsoFix.

ORIGINAL: karaoke

Leste faktisk nettopp i et bilblad at dette setet var veldig bra. Var en stor test og det var en av de beste i gruppen 0-25 kg. Vi har også dette setet, og når selene er rett festet og skikkelig strammet så sitter som støpt. Fikk beskjed på butikken at jeg helst burde sitte på kne i setet når jeg skulle feste selene slik at det ble skikkelig stramt.

Dette setet er fra 0-13 kg, slik som alle babyseter er, unntatt Acta Graco DuoLogic.

ORIGINAL: Furteguri og sønn

Men er så rart at hun sier at de setene ikke er så bra som folk skal ha de til. Nå selger jo de bare Besafe.. så har jo sikkert noe med det, men er Izi sleep så mye bedre?

Hun snakker sikkert om Isofix[:)] Graco har kanskje ikke det??

Back
Topp