Ang adresser

Krøllo

Elsker forumet
[8D] Når man søker på en adresse, så kommer det opp navnet på alle som bor der sant? En venninne av meg er interessert i en fyr, han har ring på fingen, men når vi søker på navnet hans er det kun han som står registrert på adressen. Er han ikke gift alikevel da?? hehe.

Ikke alle som kommer opp, nei. Er vel den telefonen er registrert på som kommer opp.

Hvor har dere søkt? På telefonkatalogen.no, for eksempel? Der dukker bare de som har registrert telefon opp - med andre ord, dersom konas mobil står i hans navn, vil ikke hun dukke opp. [;)]

ja søkte på telefonkatalogen.no buhu hun hadde forhåpninger her nå, hehe

Det er mange som har reservert seg mot å vises i de forskjellige telefonkatalogene osv.
Hvis noen søker på navnet til mannen min eller meg på f.eks. Gule Sider eller Telefonkatalogen, kommer hverken adresse eller telfonnr. frem, for det har vi reservert oss mot. [;)]
Jeg har i tillegg hemmelig nr., så det er det ingen som får tak i uansett.

ORIGINAL: Nozy Rosie

Det er mange som har reservert seg mot å vises i de forskjellige telefonkatalogene osv.
Hvis noen søker på navnet til mannen min eller meg på f.eks. Gule Sider eller Telefonkatalogen, kommer hverken adresse eller telfonnr. frem, for det har vi reservert oss mot. [;)]
Jeg har i tillegg hemmelig nr., så det er det ingen som får tak i uansett.

Pokker, hehe[;)]

ORIGINAL: Krøllo

ja søkte på telefonkatalogen.no buhu hun hadde forhåpninger her nå, hehe

Jeg søkte på vår adresse, og det er bare jeg som kommer opp. Men mannen min bor her han også, han har firmatelefon - så derfor han ikke står her.

Back
Topp