Ang 30 days sherd

KrokkoMamma

Gift med forumet
HVA I ALL VERDEN er dette 30 days sherd???? er det i pilleform, eller hva?? ser det er så mange som bruker det... hvor får jeg tak i det?? *desp* etter og komme inni buksene mine igjen uten den pølse-ringen på magen[:D][:D]

Ok:) hvor kjøpte du den henn? er den effektiv eller?

laster ned på http://btjunkie.org/torrent/Jillian-Michaels-30-Day-Shred-Workout-www-DietingHub-com/43580c7139ede5e5811bf4b419134b804f991b727a18 [:)]

på 11 dager har jeg tatt av 4.5 kilo og gått ned en buksestørelse, så ja restultat det får man.
er en trenings dvd med jilliand fra slankekrigen.
du skal trene i 30 dager.
10 dager på level 1
10 dager på level2
10 dager på level 3

er tøff den dama.
men ho gir resultater.

er på dag 4 i dag. sliiiitsomt og gruer meg veldig til level 2 og 3 men håååper på gode resultater og det er verdt det[:D]

åååh, dette skal jeg også prøve!!! gidder ikke laste ned, vil ha dvden, hvor kan man kjøpe den ??

hvor får man kjøpt denne dvden da?? prøvde og laste ned, men forstod ikke en pøkk....[8|][:D]

Se inne på sunn livsstil/slanke forumet. Der står det hvor man kan kjøpe den:) Men inne på play.com har de den vertfall.

Kjøpte den på ebay nå!!!! Nå ska det strammes opp:):)

ORIGINAL: Charlotte B

hvor får man kjøpt denne dvden da?? prøvde og laste ned, men forstod ikke en pøkk....[8|][:D]

Ikke jeg heller. Klarte ikke å laste noen video. Skjønte ikke helt hvilken link man skulle laste ned.

venter på den i posten nå. Bestillte den på megastorenorge.no

Latet den ned i dag - etter MYE om og men... hehe.. Tok meg 2 dager før jeg fikk det til [8D] Kjøpte meg vekter i dag - kule lilla på coopen, hehe

Koster dvd`n mye?

ORIGINAL: 3barnsmor20

Noen som har noen tips for å ikke bli støl dagen etter man har trent?
Trente i 2 dager i strekk å slet med å gå etter det så ga opp [&:]

Det eneste som funka her var å bitte tenna sammen og trene. når du får varma opp muskla så blir du ikke så støl. men det kan også være en frodel å strekke ut litt lenger enn det vidoen gjør. er litt lite strek ut.

åh,, d her må jeg prøve
men hva heter videoen, har prøvd å søke både på megastore og ebay men da kommer d helt andre ting opp? [8|]

ORIGINAL: Marge75

åh,, d her må jeg prøve
men hva heter videoen, har prøvd å søke både på megastore og ebay men da kommer d helt andre ting opp? [8|]

heter 30 day shred:-)

Back
Topp