ang 100% og 80 % perm

babytutta

Forumet er livet
om jeg velger å ta 80 %, slik at jeg har støtte lengre (hadde planer om 100% og spare en del, men veit jo hvor vanskelig det kan være,hehe)
 men hvertfall når far har sine 6 uker så får han 100% lønn sant i de 6 ukene?

Nei da får han også 80% utbetaling 

ååja. men om jeg tar 100% da utbetaling da får han det også...han har jo 6 uker uansett, skulle tro de økte om han valgte lavere utbetaling, på samme måte som med oss mødrene.

Ja han får det du velger [:)]

ok takk for svar[:)]

ORIGINAL: babytutta

ååja. men om jeg tar 100% da utbetaling da får han det også...han har jo 6 uker uansett, skulle tro de økte om han valgte lavere utbetaling, på samme måte som med oss mødrene.

Det er ikke din permisjon, du har kun 9 uker, 3 uker først, så 6 uker rett etter fødsel, far har 6 uker, resten er deres begge to sin permisjon. Opp til dere og dele den, men den er ikke i utgangspunktet ene og alene din.

blir det ikke på en måte "vår" permisjon siden det er vår lønn som blir utbetalt,eller får far sin lønn hvis han faktisk har lyst til og gå hjemme med barnet mer enn de seks ukene?

ORIGINAL: tikka

blir det ikke på en måte "vår" permisjon siden det er vår lønn som blir utbetalt,eller får far sin lønn hvis han faktisk har lyst til og gå hjemme med barnet mer enn de seks ukene?

Han får av sin lønn ja

Back
Topp