Ang 1 gangsfødende

tøttanr3

Betatt av forumet
er det normalt at 1 gangsfødene helst går over terminen?(ville høre det motsatte)[:@]
vært  på kontroll i dag og jordmor forteller dette...hodet va festet seg og greier er 35+1 på vei.så dette va gode nyheter[:D]

Jeg fikk 15 dager før termin... [:D]

Dette er forskjellig for alle.
Har ei venninne som fødte 3 uker før termin og ei som fødte dagen etter termin.

Så det er nå ikke annet å gjøre enn å vente og se. Håper våre barn kommer før tiden da. [:)]

Det var det jeg trodde... Men min første kom 17 dager før termin... fikk lettere sjokk da ja!
Alt kan skje, ungen kommer når den er klar uansett... [:)]

ja krysser fingrene på FØR eg og..hehe men det er nå ikke vi som bestemmer.det lille nørket som styrer butikken enda[:D]

Jm sa at hun ikke hadde hørt noe om dette da jeg var hos henne første gangen, men sist jeg var hos henne sa hun at det var veldig vanlig... Ikke lett å få bestemt seg.. Ungen kommer når den kommer. Har termin 28. mai, og det virker helt urealistisk for meg å føde i juni (tror jeg fortrenger at det kan skje), men det er jo ganske sansynlig.... vil ha mai-baby[8|]

Fikk dagen før termin sist... men jeg flytta ei uke før termin sist, det kan jo ha fremskyndet det litt, kanskje??[:)]

De fleste jordmødre sier at 1. gangsfødende går over tid. Men hun som jeg har, har også sagt dette, men at det er jo ulikt fra person til person. Noen går over, andre får før og de færreste får akkurat på termin. Så vi må nok bare vente å se...

med første gikk jeg 17 dager over, med andre gikk jeg 8 dager. denne gangen vet jeg han kommer før[:D] 

som 1 gangsfødende så gikk jeg 10 dager over tiden.
håper jeg slipper det denne gangen..[8|]

ja får bare krysse  fingrene..vil også ha mai babis....[:D] men det er vel veldig varierende....

Fikk 9 dager før første gang (vannet gikk 11 dager før), og 15 dager over andre gang. Det sies jo att det "skal være" motsatt, men alt er mulig da :)

Back
Topp