ang øyebetennelse

Apeloffen

Forumet er livet
Jonasen min har hatt øyebetennelse helt siden han ble født omtrent. Første gang funka det jo som bare det med morsmelk, men nå har jo ikke jeg denslags lengre. Så fikk han kloramfenikol for en mnds tid siden..salve.. ikke barebare nei. Fikk øyedråper for 15 dager siden ca..fushithalmic eller hvordan det skrives. Funka jo bedre det da, men er ennå endel gugge igjen på ene øyet. Føler meg jo som den udugelige ræva som ikke klarer å få bukt på dette da..[&:]

Får vell ringe til legen i morgen å få ny resept.. Men så over til spørsmålet; flere som har måtte få dråper i flere omganger før de ble helt bra?[8|] Eller er jeg rett og slett bare ikke 100% treffsikker når jeg drypper han.

første gang med oss gikk det vekk med kokt vann! Andre gang brukte vi dråper i 2-3 dager så var det borte! Men er utrolig vanskelig å treffe med de dråpene[:'(] syns iallefall jeg!

brukte saltvannsdråper når det kom tilbake for ca 2 mnd siden. Så gikk vi over til medisin.. For er det ordentlig betennelse så funker ikke annet enn medisin. Elias var plaga fra han var født til han var ca 10 mnd før vi tok knekken på skjiten.

Har ikke massert nei.. Får vell kanskje prøve det..

Enok Tobias har det og sånn, han har hatt det siden han ble født. Vi har prøvd alt som du nevnte.
Sist tok legen en dyrkning av pusset og antakelig blir vi henvist til øyelege..

synes du skulle prøve å ta kontakt med legen igjen. Og ikke føl deg udugelig, du er ikke alene[;)] Som du sier så er det utrolig vanskelig å få dryppet disse små i øynene...

Snuppa hadde det sist uke, med masse gult utav øyet. Var på legevakten å fikk et ark der det stod at man skal kun bruke myk klut med kokt avkjølt(lunka) vann. Dersom dét ikke fungerer kan man få resept.[:)] God bedring!!

ORIGINAL: lille nupp

uff da, masser god bedring ihvertfall

takktakk[:)]

litt sånn off topic[8D] Skulle jo ta meg strawberry daiquri for deg forrige fredag.. Kom aldri sålangt nei.. aldri blitt så "shita" før.. kom meg aldri ut på byen[8D][&:][&o]
Så hvis du følte deg litt brisen, så kom det ikke fra noe daiquiri hvartfall[:D]

Back
Topp