Ang økonomi *insp*

Har fått én inkassovarsel i hele mitt liv, fikk den for ikke så lenge siden. Jeg hadde betalt regningen 2 ganger allerede men pga noe nytt i nettbanken min så ble pengene trekt fra en konto som det ikke var penger på. Så jeg betalte regningen 3 ganger til sammen men bare siste gang ble den virkelig betalt. [:-] 

Har skjedd et par ganger, av ulike grunner - flyttet mye, og regninger kom ikke alltid frem i tide, betalinger som ikke var blitt registrert slik at man måtte sende inn kvittering osv.
Har alltid betalt før inkasso, et par ganger har jeg ringt og ordnet opp pr. tlf (når det har vært deres feil), og da jeg var student måtte jeg ringe og be om utsettelse på et par regninger. [:)]

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

ingen på meg[:)]

ikke meg heller:)

Aldri fått *bankeribordet*. Og håper jeg aldri får det heller.

Ojojoj, ja det får vi flere for dag faktisk. Vi ligger etter med alt så det vi betaler hver måned er det som skulle vært  betalt for flere måneder siden. Må nok vinne i lotto for å komme på rett kjør.

Jeg har fått 2ganger fra et treningsenter der jeg hadde sagt opp og de ikke hadde orden på datasystemet sitt. Måtte troppe opp der to ganger og vise de papiret der ene eieren hadde skrevet under å at jeg ikke var medlem og hadde batalt alle avdragene.
Fikk kjempe dårlig behandling der, og de skylte på andre nyansatte.

Må le litt av det , de mistet en del kunder siden gubben og hans venner byttet senter etter den episoden[8D]

ORIGINAL: |Mamma88|

Har aldri fått en eneste en jeg[:)]

ORIGINAL: mammatilto_

Fått 1 - og det var ved et uhell, jeg hadde sagt opp abonnementet mitt på treningssenteret men det hadde ikke blitt registrert hos de som tok betalingene.
Utenom det har jeg ikke fått en eneste en![:D]

akkurat det samme skjedde meg også. Det ble jo selvfølgelig slettet.

ORIGINAL: Citerza

Har fått maaaange.. Men det er stort sett fordi jeg er slurvete med hvor jeg legger regninger osv.. Surrehue..

jeg også... åpnet et par regninger nå som jeg fant som var før jul.. og den ene hadde jeg fått inkassovarsel på (kunne ikke skjønne hvorfor jeg fikk inkassovarsel på en regning jeg aldri hadde sett). Var forresten ikke jeg selv som hadde gjemt de regningene fra før jul altså..

Back
Topp