Ang økonomi *insp*

Fått 1 - og det var ved et uhell, jeg hadde sagt opp abonnementet mitt på treningssenteret men det hadde ikke blitt registrert hos de som tok betalingene.
Utenom det har jeg ikke fått en eneste en![:D]

ORIGINAL: |Mamma88|

Har aldri fått en eneste en jeg[:)]

Jeg tror jeg har fått 2 inkassovarsler i hele mitt liv... og har aldri vært så sint som de gangene... ene gangen var det manglende fakturaer fra Norema... hadde til og med etterlyst den... da holdt jeg på å klikke...!! Og så fikk jeg her om dagen... pga fotobøker til jul.. som det var feil i.. og som jeg har fått beskjed om å avvente betalingen til jeg får en uten feil..! Stakkars han på andre siden av røret da.. Jeg skal da ikke ha noe sånt på meg!!

Men begge gangene har de jo lagt seg flate...

Tidligere var jeg et ordentlig surruhue når det gjelder økonimi. Men det har gått seg til. Nå er jeg flinkere og har ingen inkassoer eller nye varsler[:)]

Inkasso varsel er jo ofte det samme som enn purring,
Er man ett par dager forseint ute med strømmen f. eksempel får du inkasso varsel.
Jeg har ikke fått så mange!
Men de gangene jeg har fått er det som regel enn feil.
Jeg betaler regningene mine i tider, har jeg ikke mulighet til det ringer jeg for å få utsatt den.
Men ville gjerne pressisere at inkasso varsel er det samme som enn purring.[:)]

Nei, jeg har det kansje litt rotete ellers men økonomien har jeg orden på!

Har aldri fått det. Men så jobber jeg med dette og ser hva slags følger det kan få også... så regninger blir betalt til tide:)

Jeg har fått noen, men det er pga sinnsykt mye tull med posten her vi bor[:@][:'(]

ORIGINAL: Citerza

Har fått maaaange.. Men det er stort sett fordi jeg er slurvete med hvor jeg legger regninger osv.. Surrehue..

Samme her....[&o] Har alltid fått gjort opp inkassovarslene da.

Ble faktisk overrasket da jeg jobbet som selger for tlfabbonement. Da måtte man kredittsjekke kundene på stedet, og jeg var sjokkert over hvor mange som ikke var kredittverdige! Kanskje 1/4 av alle jeg sjekket. Og det var alle mulige slags folk!

Jeg har aldri fått det, ikke sambo heller, det vil nok aldri forekomme heller.

Jeg har fått 1 tror jeg, og mannen har fått 1, som var ved en misforståelse.

Har aldri gått lengre enn det i allefall :)

vi har vel fått en - på en regning som skulle vært "fikset"

Jeg har fått ett inkassovarsel for 2 år siden.
Men det var fordi jeg ikke fikk pakken jeg hadde bestilt og derfor ikke regning. ikk inkassovarsel ca et halvt år senere. Da slettet de regningen og inkassokravet og sendte pakken[:D]

Så vet ikke hva jeg skal stemme[8D]

Ingen alternativer som passet på meg. Jeg hadde masse inkasso for endel år siden.
Fikk meg jobb og fikk betalt alt, nå er jeg ganske så forsiktig med penger enda vi har god økonomi[:)]

Inkassovarsler er da ikke farlig å få.. Værre med kravet..
Har nok fått noen varsler ja, fordi vi har glemt å legge ting til forfall, men aldri blitt sendt til inkasso nei.

Back
Topp