Ang økonomi igjen *insp*

Febbis

Gift med forumet
Hvor mye bruker dere på dere selv i mnd?
Tenker på kafèbesøk, frisør, hudpleie, shopping osv....

Det er her alle sparingen min blir borte

de siste 2 mnd = kr. 0,-

eller forresten, jeg fikk gavekort på parfymeriet på 600,- på bursdagen min.
Men uten det hadde det blitt kr. 0,-

Veldig lite.... noen måneder ingenting... andre måneder kanskje 500 kr....  

Jeg vet ikke.. Kan gå fra ingenting til noen tusenlapper.. Jeg bruker egentlig akkurat det jeg har lyst til.. [8D]

ORIGINAL: funny_bunny

ORIGINAL: Pijah

Jeg vet ikke.. Kan gå fra ingenting til noen tusenlapper.. Jeg bruker egentlig akkurat det jeg har lyst til.. [8D]

Sign.

Er somoftes ingenting da, for jeg har ikke tid til å være så mye på kafe, og frisør har jeg i allefall ikke tid til hehe - men jeg kan hvis jeg vil

Veldig lite... fikk gavekort på et senter i julegave og siden det ikke var noe jeg trengte så kjøpte jeg en ekstra utedress til ungen.

Svært lite.
Har faktisk kjøpt en del på salg salg johoooo[8D]

Skulle gjerne brukt litt mer på meg selv når det gjelder kroppen, som negler og hud.
Frisøren bruker jeg 1-2 ganger i året, ellers er jeg min egen frisør med samboerns hjelp[&:]
Hender det blir en kaffe med venninder i ny og ned. Kanskje 2-5 ganger i uka.

Har vel brukt 1500-2000 kr i år. Noe som er mye for meg.

Noen mnd ingenting andre mnd flere tusen. Jeg er sånn raptus menneske. Plutselig klipper jeg hår, kjøper ny sminke og klær på en dag.... så går det flere mnd til neste raptus...hehe

150 kr ca. Gjennomsnitt fra alle mnd.

Det siste halve året; ingenting. Stusselig..

Blir fort noen hundrelapper hver mnd ja ;)

Frisør går jeg til bare en gang i året, har ikke råd til hudpleie annet enn garnier sin ansiksvask på dagligvare, pleier ikke dra på shopping heller. Handler bare dersom det er noe jeg skal ha[:)], så vanskelig å sette et fast beløp per mnd.

Tja..alt fra 1000,- til 7000,- kommer an på om det er noe spesielt jeg "trenger" [8D] som nye solbriller, veske eller noe..men så store summer er bare 2-3 ganger i året altså!

Snitt på 1500,- kanskje[:)] ellers går det meste til ungene..de trenger ALLTID noe nytt[8|]

ORIGINAL: funny_bunny

Sign[:D]
Meen hvis man tar med all iskaffeen jeg trykker i meg, blir det litt mer [:D]

Frisør har eg gratis, så har ingen utgifter på det[:D] 

Ellers så bruker eg ganske lite! noen mnd kan eg bruke noen tusen på klær/sminke osv. mens andre mnd, så bruker eg ingenting! Så gjennomsnitt, så bruker eg vel kansje 500 kr mnd på meg selv!

Kafe besøk, så bruker vi kansje 3-400 kr mnd tilsammen med mann og barn![:)] Skjelden ut og spiser.

ORIGINAL: Rebecca85

Tja..alt fra 1000,- til 7000,- kommer an på om det er noe spesielt jeg "trenger" [8D] som nye solbriller, veske eller noe..men så store summer er bare 2-3 ganger i året altså!

Snitt på 1500,- kanskje[:)] ellers går det meste til ungene..de trenger ALLTID noe nytt[8|]

Sånn er det her oxo[8D]

Back
Topp