ang økedøgn

*charaina*

Betatt av forumet
hvordan pleier dette med øking å fungere?

Lillebror pupper veldig ofte på dagen(hver annen time), men sover gjerne hele natten.
De siste dagene har han fra kl fem ca puppa hver time på kvelden og ikke virka helt fornøyd. Er det øking tro? eller litt lite melk?

fullamma ikke nora så lenge så jeg har ikke peil[8D]

jeg husker ikke helt men det høres kjent ut.. bare la han die og er du usikker på melkemengden din kan du jo veie så amme så veie igjen eller du kan prøve å pumpe[:)]

ORIGINAL: ..christine..

har ikke peiling[8D] funker ikke te'en som forventa?

blir litt usikker assa[8D]

han er ikke helt fornøyd liksom....

HAr en venninne som har en på 8 mnd. Hun holdt sånn på de første mndne. Husker ikke hvor lenge men moren bare ventet det av seg. Jenten la på seg som normalt og sånt og så en dag ga hun seg med den puppetrangen på kveldene[:)]

ååå nå fikk jeg med meg at det var på kvelden[&:][8D] det produseres mindre melk på kvelden så da kan det lønne seg å pumpe etter måltidene hans på dagen og kanskje gi flaske ved siden av[;)] jeg slet med det samme[:)]

er vanlig at de spiser oftere på kvelden,men bare la han spise så fårdu uansett opp produksjonen :)
fortsetter han å væremissfornøyd kan det væregreitåta en veiesjekk.
men samuel kunne spise etter en halvtime og sånn han påkvelden nårhan var på den alderen. hadde puppen ute konstant tror jeg,men han var fornøyd da :)

Back
Topp