Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lykkeligmamman
vi skrev under på en eklæring om at de ikke har ansvaret dersom noe klær/utstyr blir ødelagt.. hender eg tenker meg om før eg tar på henne de dyreste klærne.. hadde blitt dyrt for bhg om de skulle erstatte alt som ble ødelagt desverre.. men hvor ødelagt ble vognen? hva var det som skjedde? vi har fått en gammel sportsvogn som vi har i bhg, så gjør ingen verdens ting om den blir ødelagt. og voksiposen kjøpte eg brukt for 300sprenn, så ingen fare med den heller[:)]
ORIGINAL: FrøkenM
ORIGINAL: lykkeligmamman
vi skrev under på en eklæring om at de ikke har ansvaret dersom noe klær/utstyr blir ødelagt.. hender eg tenker meg om før eg tar på henne de dyreste klærne.. hadde blitt dyrt for bhg om de skulle erstatte alt som ble ødelagt desverre.. men hvor ødelagt ble vognen? hva var det som skjedde? vi har fått en gammel sportsvogn som vi har i bhg, så gjør ingen verdens ting om den blir ødelagt. og voksiposen kjøpte eg brukt for 300sprenn, så ingen fare med den heller[:)]
Ettersom jeg forsto på sambo så hadde hun prøvd å trille vognen med bremsen på. Synes det er litt rart at det skjer da men..kanskje det er en slitasjeskade også..hva vet jeg..Det ble ødelagt et sånn metallfeste under..nei vi skulle nok bare hatt en billig skrapvogn der ja
ORIGINAL: FrøkenM
Det skal sies at det er en liten familie barnehage da med 10 barn..og kun vi som har vogn stående der..
men ja..regner også med at de ikke gjorde det med vilje
ORIGINAL: Løveunge05
Du kan sjekke om det går på forsikring - mulig bhg kan ta det på noe forsikring?
ORIGINAL: Niceday
hos oss er d på egen risiko vi har vognene stående i bhg, de har inget erstattningsansvar fikk vi vite....men sjekk med forsikringen din, har du reiseforsikring så kan d være at denne kan dekke skadene..vet mamma hadde en reiseforsikring som dekket alt som ble tatt med ut av døra hjemme..