ang årets ferie!

¤Celti¤

Elsker forumet
Jeg har termin i slutten av august, men ønsker ikke å ta ferie FØR bebisen kommer..Er det noen som har erfaring med dette? Tenkte jeg kunne ta ferien i permisjonen slik at jeg da får 1 mnd lenger permisjon[;)]

Du trenger ikke ta ferien før babyen din kommer.

Du kan enten spare den til etter permisjonen slik osm du skriver eller du kan ta ferien når din partner skal ha sine 5 uker farspermisjon,og fortsette permisjonen etterpå.

det er fullt mulig å gjøre det på den måten.dette skriver du bare ned når du lever inn papirene om fødselspenger.vil bare opplyse deg om at feriepenger som kommer neste år(altså feriepenger av permisjonsåret) er veldig lite å rope hurra for.så det kan være en tanke å spare litt av årets feriepenger...

ORIGINAL: lillemolla

det er fullt mulig å gjøre det på den måten.dette skriver du bare ned når du lever inn papirene om fødselspenger.vil bare opplyse deg om at feriepenger som kommer neste år(altså feriepenger av permisjonsåret) er veldig lite å rope hurra for.så det kan være en tanke å spare litt av årets feriepenger...
Se der ja! Det visste ikke jeg en gang...Men tusen takk for opplysninga! Skal ha det i bakhodet[;)]

Back
Topp