Ang å være forlover!!

Trekløveret <3

Forumet er livet
Skal være forlover for en venninne som jeg har kjent siden barnehagen i juli![:D] Begynner jo å nærme seg litt nå..[8D] Så noen som har noen tips?[8|][8D] Tenker i forhold til utdrikningslaget og talen (*grøss og gru*). Er vel ikke andre stooore ting jeg skal gjøre..??

Nei er vel ingen andre stoore ting annet enn at du liksom skal være brudens "høyre hånd" på bryllupsdagen...
tror jeg...

Husk at det ikke skal være et utdritningslag, finn på noe koselig, gøy eller noe hun drømmer om. Angående talen så trenger du ikke gjøre det værre en at du sier litt om hva dere har opplevd sammen, og hva hun betyr og at du ønsker de lykke til[:D]

Signerer de som skrev før. Lag et udrikningslag som passer for bruden. Jeg har vært i to. Den ene bruden var litt sjenert, så vi gjorde mye moro, men helt innenfor hennes komfortsobe, mens hun andre er skikkelig utadvent og er med på det meste.(hun var instruktør i aerobictime for oss, iført skikkelig 80-tall klær, var med på brannstasjon og sånn) 

På selve dagen skal du være som sagt brudens høyre hånd, lurt å ha med mobil i tilfelle noe skjer, passe på kjolen hennes, at den ligger pent når hun går inn og ut av kirka osv.

Vanskelig å si hvordan det perfekte utdrikningslaget skal være. Jeg synes den må passe til brudens personlighet... (og du har vel fått jobben fordi du kjenner henne best [;)])

Er hun en vågal, tøff dame kan det kanskje være kult med rafting, strikkhopp, fallskjermhopp e.l.
Er hun glad i musikk kan det være morsomt å dra på konsert, la hun synge/spille inn en sang til brudgommen e.l.
Andre ting å gjøre:
- Stand Up Show
- Dansketur
- Hyttetur med opplegg i form av konkurranser, rebus, hinderløyper osv.
- Dansekurs (f.eks. noe så "dristig" som magedans)
- Bowling
- Paintball
- Vinsmakingskurs
- Minigolf
- Go-cart
- Helikoptertur
- Kanefart med opplegg
- Brevandring
- Telttur i skogen
- Spa
- Strippeshow
Andre ting å finne på inne:
- Lag en dvd hvor du har filmet brudgommen og stilt spørsmål. Stopp dvd'en etter hvert stilte spørsmål, nå skal bruden si hva hun tror brudgommen har svart, se deretter svaret. (Det kan være spørsmål som "hva falt du for ved bruden? Hva liker du best på bruden? Vis fram undertøyet hennes som du synes er mest sexy? Osv.)
- Lag en quiz som alle kan være med på om bruden eller brudeparet.

Var det jeg kom på i farta... Men som sagt, jeg synes det er viktig at man tilpasser opplegget etter hva bruden liker og hvordan hun er som er person. [:)]

jeg skal også være forlover for en god vennine i sommer.så tar gjerne mot tips jeg også..
har vært å sett på kjole med henne-kjempe morro.tatt masse bilder.
skal vel være med å hårtime,inne igjen å prøve kjolen,vi skal også sove på hotell natten før bryllupet.og passe på kjolen hele bryllupsdagen..spes kirken.....
har også tatt meg fri en dag ekstra hvis hun trenger hjelp til pynting av lokale.
har kjøpt forloverguiden på www.brylllupsweb.no der står det litt om oppgaver..innspill til sanger,taler og utdrikkkningslag.
har noen tanker men kan ikke skrive alt for mye her...grunnet at ho er registrert her på babyverden....

Back
Topp