ang å planlegge et bryllup...

Tessababy

Elsker forumet
Septembermødre <3
Vi prøver nå å finne når vi vil gifte oss.... begge har lyst å gifte oss snart.. for så å begynne å fikse en søster eller bror til Markus.... men hvor lang tid anbefaler dere med erfaring, trenger vi på å planlegge bryllup..??
Vi har tenkt litt på oktober i år... men blir d stress eller..?

okei.. vi har ikke helt bestemt oss for om vi vil feire stort eller bare ha et lite bryllup... mye å tenke på... [8|][8|]

Kommer an på om skal være stort eller lite, hvem som betaler, hvor gjestene kommer fra (langveis fra så trenger de planlegging og kanskje finanser..). Vi trenger ikke så lang tid føler jeg. 45 gjester blir bedt nå i mars. Trenger å skaffe serveringsdamer (det er nok det du trenger å ordne først). Vi skal ha spekemat og rømmegrøt. Bunadsbryllup i lite og trivelig grendehus. Vi har allerede gifta oss da, i november. Skal ha bryllup 20. juni. Jeg er kanskje av den oppfatning at det er best om man blir gift, heller enn at planlegginga var lang eller kort.... [:D][:D][;)]

Vi bestemte oss for dato i april 08, og giftet oss i sep 08.
VI hadde 65 gjester. Ble hektisk på slutten, men det var fordi jeg gjorde alt selv (bortsett fra maten)
Vi ble gift og alt gikk veldig fint. Men så er vi ikke av den stive tyen som må ha alt perfekt. Vi ville atalle skulle kose seg og ha det morro.

Du får begynne å sette opp gjesteliste, vær tidlig ute med å booke lokaler og kirke, hvem skal ordne maten. osv..

Vi bestemte oss i mai 06 og ble gift i desember samme året. Hadde et litt stort bryllup og planleggingen gikk helt fint. Men da hadde jeg laget ganske detaljerte lister over hvem som gjør hva ting....

hmm.. ja det er veldig godt å høre fra dere som har planlagt på kort tid... d er jo mulig.. men vi må bare bestemme oss for hvor mye penger vi vil legge i et bryllup også....

hvor stort budsjett hadde dere..??

kommer vel an på hvor stort det skal være.. vi forlovet oss på slutten av oktober og skal gifte oss i slutten av juni..
kommer jo også ann på hvor mye dere trenger å spare til bryllupet

Back
Topp