Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med å fokusere på hvor ofte det går bra:) fant denne oversikten: Hvor ofte går det bra: 5-8 uke 89,2% sjanse for at det skal gå bra 9-12 uke 93,8% sjanse for at det skal gå bra* 13-16 uke 96,3% sjanse for at det skal gå bra 17-20 uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra 21-24 uke 99,3% sjanse for at det skal gå bra ** 25-28 uke 99,8% sjanse for at det skal gå bra *dersom hjerteaktivitet er påvist, er faren for abort enda mindre.Nyttårsspire skrev:
MieBie skrev:
Hva med å fokusere på hvor ofte det går bra:) fant denne oversikten: Hvor ofte går det bra: 5-8 uke 89,2% sjanse for at det skal gå bra 9-12 uke 93,8% sjanse for at det skal gå bra* 13-16 uke 96,3% sjanse for at det skal gå bra 17-20 uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra 21-24 uke 99,3% sjanse for at det skal gå bra ** 25-28 uke 99,8% sjanse for at det skal gå bra *dersom hjerteaktivitet er påvist, er faren for abort enda mindre.Nyttårsspire skrev:
Enig! Man hører jo mest om når det går galt, og får følelsen av at det skjer ofte, men det gjør ikke det! Hadde vi hørt om alle de gangene det går bra samtidig, så hadde vi sett hvor sjeldent det egentlig skjer. Så folkens; se på talla og tenk på at det i de aller fleste tilfeller går veldig bra :)
Annanna skrev:
MieBie skrev:
Enig! Man hører jo mest om når det går galt, og får følelsen av at det skjer ofte, men det gjør ikke det! Hadde vi hørt om alle de gangene det går bra samtidig, så hadde vi sett hvor sjeldent det egentlig skjer. Så folkens; se på talla og tenk på at det i de aller fleste tilfeller går veldig bra :)
Men hva gjør man når man mistenker noe? Jo, man søker på nettet og blir GAL, fordi man ikke får legetime. Jeg har hatt småblødninger i 4 uker, men ingen legetime eller undersøkelser og få, bare blodprøver og telefontimer. Jeg hadde følt meg tryggere om jeg hadde fått kommet inn hos legen, de kunne sjekket hvorfor blødningene er der, og latt det være med det. Ja, hcg stiger, men det er bare såvidt det er opptimalt. Jeg fikk heller ingen forklaringer, og måtte søke opp selv hva HCG skulle være på. Jeg blir ikke beroliget av det :p Men etter 4 uker med blødninger får jeg nå tidlig ultralyd. Kunne de ikke bare gitt meg time for 4 uker siden og fortalt solskinnshisoriene, istedetfor at man skal søke opp på google og bare få de skremmende?
Men jeg er helt enig i at man får høre mye som er ille, det er jo ofte bare det man finner. Heldigvis finnes det mange tråder der ute med tilfeller der det har gått bra - jeg har motet oppe :)