Ang å informere eksdama om ny dame..

Des09&Des12

Forelsket i forumet
Hvor lenge hadde dere ventet med det?

Holder på med enn å han vil si det.. Men, jeg synes det blir litt frekt å si det akkurat nå liksom.. Ettersom hun har sagt til han at hun kun vil ha han å vil kun ha unge med han..[:-]

Det er vel verre å få vite det av noen andre enn ham.
Og så lenge han ikke har gitt noen forhåpninger, bør det vel ikke komme som noe sjokk for henne, vel?

ORIGINAL: sept2011^

er vell bare å si det med en gang det om han føler han har plikt til og informere om det [8|]

Det må han da få lov å fortelle når han selv syns det er naturlig.

Er bare å fortelle det det... så slipper han mas fra henne mer. Eller drite i å fortelle det ? Hun har vel ikke noe med det å gjøre igrunnen..

Jeg går utifra de har felles barn sammen, siden det er opplysningsplikt på slike ting...?!
Da ville jeg hvertfall sagt ifra til ex'n før den nye kjæresten begynner å omgås barnet! :)

ORIGINAL: Ripley

Er det opplysningsplikt på slikt?

Jeg gir da bæng i om mine ekser har fått seg dame eller type siden vi var sammen. [:-]

ja de har felles barn som er ikke er mer enn 2 mnd gammel

Han vil vel si det for å skåne følelsene hennes og kanskje for at hun skal skjønne at han har gått videre vil jeg anta.

Om du vil være sammen med han så ser jeg ikke helt hvorfor du skal kvie deg for at han sier noe?

ORIGINAL: Cinnamon*

Jeg går utifra de har felles barn sammen, siden det er opplysningsplikt på slike ting...?!
Da ville jeg hvertfall sagt ifra til ex'n før den nye kjæresten begynner å omgås barnet! :)

ORIGINAL: Cinnamon*

Hva med å IKKE sette barn til verden før en er 110% sikker på at en vil dele resten av livet med den en er sammen med??????......

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Frøken navnløs

ja de har felles barn som er ikke er mer enn 2 mnd gammel

Oisann[:-] Lenge siden det ble slutt?

Ble slutt når hun var 3 mnd på vei med barnet

ORIGINAL: My little love

Hva med å IKKE sette barn til verden før en er 110% sikker på at en vil dele resten av livet med den en er sammen med??????......

Hva med å tenke litt før man åpner kjeften?

Joda - og hadde hun tatt abort så hadde vel ikke det heller vært riktig. For øvrig må man jo bare gratulere deg med trådens dummeste innlegg.

Jeg informerte x da jeg var sikker på forholdet, og skulle introdusere junior for den nye typen:)

ORIGINAL: lashes

Hva med å tenke litt før man åpner kjeften?

!!!![;)]

Det er ikke akkurat så enkelt, da. Dessverre. Noen ganger er ikke graviditeten planlagt heller.

Hun bør i alle fall få vite det av ham før noen andre forteller det!!

Jeg har aldri skjønt det der. Hvorfor skal man informere eksen sin om at man har fått ny dame? Har eksen en rettighet til å vite det, og hva om hvis hun ikke liker det da, skal han dumpe den nye?[&:]

Kan forstå det om man har barn sammen å sånt altså, for da er det jo noen viktige saker inni bildet. Men jeg veit eksen min grudde seg til å fortelle sin eks om meg, da vi ble sammen. Jeg skjønte ikke hvorfor. Hva i all verden har hennes mening å si!?

herregud for en kommentar, hehe... [8|]
Du er vel så perfekt og synsk at du VET du kommer til å være sammen med din gubbe for resten av livet ditt??
Fjott..

Back
Topp