Ang å flytte (pakking)

Ida82

Forumet er livet
Noen som har noen lure og lettvinte tips ang å pakke ned glass?? Eller er kun å pakke inn i avis og legge ned i banankasse den eneste måten...[;)]

Ellers, noen som har noen effektive eller smarte måter å pakke ned på??

Pakka de ned i kasser rundt håndklær og sengetøy jeg. Ingenting som ble knust.
Har desverre ingen andre tips og komme med.

Jeg bruker avispapir på vanlig ting. Ekstra tynne og skjøre ting bruker jeg bobleplast på

på ikea har de sånne esker til glass  med håndtak på, plass til 8 i hver kartong..
slipper du å pakke inn hvert glass[:)] super enkelt..

ORIGINAL: Celin08

på ikea har de sånne esker til glass  med håndtak på, plass til 8 i hver kartong..
slipper du å pakke inn hvert glass[:)] super enkelt..

Hvor mye koster de? FLax, for skal til ikea på søndag!!!![:D] Takk for tips! Ellers kommer jeg til å pakke tallerkener og slik i håndklærne[;)] For håndklærne må jo også pakkes ned og da blir det jo "2i1"[:)][;)]

[:)]har ikke peiling på hva de koster, de er vell egentli for om man kjøper glass der, men sikkert muli å kjøpe oxo[:)]

Helst ikke bruk avispapir, for da smitter trykksverten av på glass, og man må vaske alt når man kommer frem. Ett tips er å kjøpe tørkepapir. De selger sånne to pakninger veldig billig. Vi brukte vel 500 meter med tørkepapir når vi flyttet hit[8D]

brukte bobleplast vi...

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

På vinmonopolet får du gratis esker som de har hatt flasker i. der er det inndelte rom liksom til flaskene, så der er det plass til 6-8 glass i hver eske[;)]. Genialt til stetteglass hvertfall for det er litt god høyde på de eskene[;)].

Å TUSEN TAKK for tipset!!! Jeg skal på polet[;)]

Back
Topp