Ang Økonomi

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Hvor mye sitter dere igjen med sånn ca etter faste utgifter som huslån/husleie osv? (Altså før mat)
Og hvor mange barn?

[:D]

Det varierer... idag sitter jeg med 500,- lønna var i går[&o][:'(]
men ellers pleier og sitte med toppen 2000,- igjen (er jeg heldig) og her er det 2 barn

Til sammen har vi 15671 igjen etter faste utgifter de mnd det ikke er strømregning!
(2000 av de igjen går til sparing)
Trodde vi hadde innmari dårlig råd, men bruker nok heller altfor mye penger [8|]

Mellom 6 og 8000kr. 2 barn.

ORIGINAL: September Mammaen

Til sammen har vi 15671 igjen etter faste utgifter de mnd det ikke er strømregning!
Trodde vi hadde innmari dårlig råd, men bruker nok heller altfor mye penger [8|]

Før hadde vi mindre enn det totalt i måneden og 7100 i boutgifter, men det gikk fint det også!Det var før lillemor begynte i barnehage da.

Nå har vi ca tja, 10.000 etter at alt bortsett fra mat, klær og uforutsette ting er betalt. Og vi har tre barn.

Sånn ca 5200 kr, har 2 barn.

det kommer ann på mnd egentlig.. Men mellom 5-7 etter alt av faste utgifter er betalt.. Har snart 2 barn.

uff vet ikke. er i en veldig dårlig periode nå, men har ei snill tante som har betalt regningene denne mnd. så sitter igjen med litt hvertfall. 3 barn her i hus

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: September Mammaen

Før hadde vi mindre enn det totalt i måneden og 7100 i boutgifter, men det gikk fint det også!Det var før lillemor begynte i barnehage da.

Nå har vi ca tja, 10.000 etter at alt bortsett fra mat, klær og uforutsette ting er betalt. Og vi har tre barn.

Hvordan gjorde dere det da? Men tanke på mat, billig mat, handle sjeldent?
Vi handler en gang i uka sånn ca, og det har vi spart en del på! Er sløsinga jeg må slutte med,
men er veldig intr i hvordan man handler, spiser osv når man ikke har råd til å sløse på en måte [:)]

Mellom 16-18.000 når alt er betalt av regninger. Har 2 barn! Uforutsette regninger har vi alltid penger til, vi sparte opp 30.000 til sånne ting og legger av penger hver mnd til vann og kloakk og veiskatt osv[:)]

har ikke peil egentlig. sikkert 15 eller noe.. aldri regnet på det[8|]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

uff vet ikke. er i en veldig dårlig periode nå, men har ei snill tante som har betalt regningene denne mnd. så sitter igjen med litt hvertfall. 3 barn her i hus

for en snill tante![:)] godt å ha familie som hjelper når det kniper som verst da!

Vi har ca 18000 kr å leve for. Noen mnd bruker vi litt av det.. så innimellom har vi 15000 å leve for etter at regninger er betalt. Har 1 barn sammen.. samt at sambo har et barn fra før som vi har annenhver helg[;)]

Hmm.. Sitter vel igjen med 7-8 tusen [&:] Trodde vi var mer blakke jeg [8|] (Du fikk meg til å regne over ting [:D][:D]) Har 1 barn og 3 katter

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Hmm.. Sitter vel igjen med 7-8 tusen [&:] Trodde vi var mer blakke jeg [8|] (Du fikk meg til å regne over ting [:D][:D]) Har 1 barn og 3 katter

Hehe!! Bra det da [:D]

sitter igjen med ca 17000 i mnd, etter alle regninger og 2 hester er betalt. har 1 unge!

Mellom 9 og 12.000 tror jeg.. 1 unge.

Back
Topp