Angående vekt-tråden.

Jeg syns det er dårlig gjort av lege/jordmor å si at du har lagt på deg for mye :-/ Jeg har motsatt problem :-/ Har gått ned 3 kg siden jeg fant ut at jeg var gravid og greier ikke legge på meg :-/ Legene på Haukeland og fastlegen har "anbefalt" meg å spise hva jeg vil, til og med junk food om jeg faktisk har lyst på det. Mannen min pleier å lage biffsnadder med poteter og jeg får det gjerne hver dag om jeg har lyst på det men jeg legger likevel ikke på meg noenting. Håper jeg greier å legge på meg litt de neste ukene :-)

Jeg har gått opp 7 kg. Er straks i uke 27. Sist la jeg på meg ca 25 kg, hvor det meste kom på slutten. Forventer det samme denne gangen.
Jeg var heldig og raste ned i vekt etter fødselen og etter 3 mnd veide jeg 3-4 kg mindre enn før fødselen. Forventer dog ikke det denne gangen.
:)

Jeg har gått opp mellom 3-4 kg og er i uke 24. Jeg tenker veldig mye på å ikke få i meg for mye sukker og junk. Jeg slet etter forrige svangerskap med å gå ned og jeg orker ikke en rundt til. Jeg ammet ikke forrige barn og har ikke planer om å amme nå heller. Så vekta går ikke ned av seg selv her :-/ jeg gikk opp fra 48 kg til 68 kg med 1.mann. Gikk ned rett etter fødsel til 55 kg men så kom kiloene på igjen etterpå. Veldig fornøyd med startvekt på 57 kg denne gangen :-)

Back
Topp