Angående veiing om 1 uke...

mari1976

Elsker forumet
Er det noen som kan ta hovedansvaret for resultater og finne ut hvem som skal være med i semifinalen neste uke? Jeg skal reise bort og jeg vet ikke om jeg har nettilgang dit jeg skal.
 
Kan ta det jeg :)
 
Siden vi har satt sammen lagene, så blir vel dette en litt anderledes slankekrig?

At nå ser vi ikke på hvem som vinner av lagene men at 5 går fra hvertlag + 1 fra wildcard sant??
 


Hege og Chris skrev:
Siden vi har satt sammen lagene, så blir vel dette en litt anderledes slankekrig?

At nå ser vi ikke på hvem som vinner av lagene men at 5 går fra hvertlag + 1 fra wildcard sant??


Ja, det var vel det vi ble enig om når vi slo sammen blå og lilla også :) Blir det eneste riktige og mest rettferdige :)
 
Jeg synes at vi kan ta med 5 fra vinnerlaget og 4 fra laget som kommer på 2. plass neste uke. Tidligere har vi hatt med 4, 3, 2 og 1 fra henholdvis laget på 1, 2, 3 og 4 plass. Skal jo være en fordel å vinne også. I tillegg synes jeg vi kan ta med 2 fra wildcard. Grunnen til dette er at jeg synes hun som har vært med i wildcard bør få en sjanse til å komme inn i krigen siden hun har veid seg hele veien, alternativet er at jeg trekker meg så hun får plass. Synes ikke noe om at jeg "tar" plassen foran nesen på henne.

Når det gjelder hvem som går til semifinalen er det de 5 som har gått ned mest TOTALT på vinnerlaget i uke 10 (altså det laget som har gått ned mest den uken), de 4 som har gått ned mest TOTALT fra taperlaget i uke 10, samt de 2 som har gått ned mest TOTALT i wild card.
 
Men om vi skal gjør som mariusmor foreslår, så må vi få med all vektnedgang alle har hatt helt siden starten (fra de gamle lagene).... Så om noen regner ut dette så kan vi gjøre det sånn, hvis ikke blir ikke det rettferdig.....

Er også enig at det må føles kjipt å "stjele" Wild Card plassen foran nesa på Chaba... Men alternativet er jo å gi Chaba en "bonusplass" i semifinalen siden hun har vært flink å oppdatere hver gang, sånn at vi blir 12 stk..... (Hvis det blir vanskelig å regne ut nedgang til alle pga sammenslåingen)
 
Enig med ninoz jeg, blir jo ganske mye surr og ta med vekta på begge laga og så finne ut hvor mye som er borte av det.
 
Ingen andre som har noen mening om dette??
 
Så gode dere er!! Men ha det som vanlig. Jeg har uansett ingen sjanse, og er litt irritert på meg selv som har vært så utrolig sløv i det siste!! Mistet motivasjonen, når det ble mye på skolen, og har liksom ikke klart å komme igang! Satser heller på å bli med i krigen neste gang!! ;)
 
5 + 5 + 1, tenker jeg.
 
Jeg skjønner ikke helt jeg. Er det noe problem som mariusmor skriver da? Er jo uke 10 som gjelder der hvis jeg har skjønt det riktig. Eller er vinnerlaget i uke 10 det laget som har gått ned mest til sammen på disse ukene? For i så fall er jo ikke det så vanskelig heller hvis vi bare tar de personene som er igjen. Og da glemme de som har vært med på lagene og som har ryki ut. Med så mange som har trukket seg og ikke oppdatert, så synes jeg ikke de nødvendigvis skal telle med i helheten her.  

Er i grunnen også enig i at det blir mest riktig å ta 5 fra laget som vinner veiinga neste uke, og 4 fra de som kommer på 2.plass. Er jo tross alt en konkurranse.

Når det gjelder wildcard så synes jeg Chaba kan få velge om hun vil ha en bonusplass eller ikke.
 
Gjør det som blir mest rettferdig !
 


*Skorpion84* skrev:
Jeg skjønner ikke helt jeg. Er det noe problem som mariusmor skriver da? Er jo uke 10 som gjelder der hvis jeg har skjønt det riktig. Eller er vinnerlaget i uke 10 det laget som har gått ned mest til sammen på disse ukene? For i så fall er jo ikke det så vanskelig heller hvis vi bare tar de personene som er igjen. Og da glemme de som har vært med på lagene og som har ryki ut. Med så mange som har trukket seg og ikke oppdatert, så synes jeg ikke de nødvendigvis skal telle med i helheten her.  

Er i grunnen også enig i at det blir mest riktig å ta 5 fra laget som vinner veiinga neste uke, og 4 fra de som kommer på 2.plass. Er jo tross alt en konkurranse.

Når det gjelder wildcard så synes jeg Chaba kan få velge om hun vil ha en bonusplass eller ikke.

Er det laget som har gått ned mest gjennom hele krigen som er vinnerlaget, så da må laglederne isåfall regne ut totalnedgangen til hvert av lagene.... Og vi tar jo selvfølgelig kun med de som fortsatt er med, de som er ute teller ikke! Så om laglederne kan ordne dette så blir det 5 fra vinnerlaget og 4 fra 2.plassen. Og 1(2) fra Wild Card som går til semifinalen.
 
Er det egnetlig ikke enklere å ta plusse % av de som er igjen og dele den på antall personer på lage da??
 
Back
Topp