angående utroskap

Pallar

Elsker forumet
hvis dere oppdager at noen du vet av er utro, sladrer du da? Eller holder du tett om det?

Nå tenker jeg ikke på nære venninner, men f,eks kollega, naboer, venners venner osv.

ORIGINAL: BlondeTigerDama

Holder tett, er ikke min business. Dessuten vet man aldri hva som foregår mellom to i ett forhold uansett... 

Hadde det vært noen veldig nære så hadde jeg vel sagt noe.

Sladrer, men undersøker litt nærmere først. Det er dårlig gjort å ikke si ifra synes jeg.. Skulle virkelig ønske noen gjorde det med meg

Hvis min mann var utro ville jeg visst om det uansett hvor det kom fra, nabo, venninne, whatever. Så jeg ville nok sagt det ja!

ORIGINAL: *Mecluc*

spørs helt på person og situasjon tror eg[:)]

Holder tett.. Ikke mitt bord hva andre gjør under dyna (eller hvem i dette tilfellet).. [:)]

ORIGINAL: BlondeTigerDama

Holder tett, er ikke min business. Dessuten vet man aldri hva som foregår mellom to i ett forhold uansett... 

ORIGINAL: Rada

Sladrer, men undersøker litt nærmere først. Det er dårlig gjort å ikke si ifra synes jeg.. Skulle virkelig ønske noen gjorde det med meg

enig

ORIGINAL: Rada

signere

Det kommer an på hvem det gjelder, hvor godt jeg kjenner de involverte osv. Hadde nok også kommet an på hvordan jeg hadde fått visst det (gjennom sladder/tredjeperson eller "tatt dem på fersken"). I utgangspunktet tror jeg ikke jeg hadde sladret, men det er ikke godt å si hva jeg faktisk hadde gjort. Hadde jo likt å fått vite det selv om noen visste noe slikt om min mann..

Nei, blir ikke enig med meg selv!

Med tanke på at EG ville visst det om min mann va utro, så hadde eg gitt beskjed ja

holder tett

Kommer helt an på!

Men hadde jeg vært sikker i min sak, hadde jeg nok sendt ut noen ganske tydelige hint ja!

Back
Topp