Angående ting i arv osv

SillyDilly

Forumet er livet
I sambo sin fam har svigermor vært kjempeflink å spare på masse som sambo hadde når han var liten og dette er jo veldig kos, MEN!

F.eks da, så syntes jeg ikke dåpskjolen var sååå fin, men brukte den fordi at svigermor ville fått fnatt om ikke, og søsteren hans var gudmor og bærte i dåpen - nå er jeg jo gravid igjen, og jeg har liksom en fantasi om silkedåpskjole, blir jo å leie, men alikevell, jeg og søsknene mine ble døpt i silkedåpskjoler så er på en måte det jeg har sett for meg, så vil jeg også ha min bestevenninne som gudmor, eller fadder men vil kanskje at hun skal bære i dåpen? Er det teit å ta fra søstra hans denne oppgaven når hun fikk forrige gang (mot min vilje) var egentlig min mormor som skulle bære, men fikk beskjed om at det MÅTTE være gudmor som bar[&o]

Vil bare ha det sånn som jeg har tenkt på en måte

altså nå heter det ikke gudmor og fadder lenger, men vitner(eller alle kalles fadrer)
men den som bærer kalles gudmor.. sånn er det..

ellers: eg syns og det er finest med silkekjole.. me har ein i familien som e 70 år.. men farmor sa den var for skjør til å brukes mer.. så hu hekla(off ja..) ny kjole..
så kommer søstera mi 4mnd senere og døper sine twins, og da får hu låne både den heklede og den fiiine silkekjolen.. eg blei litt snytt då[8D]

Når svigerinnen din bar til dåp forrige gang så er det noen andre sin tur denne gang. Er ingenting som heter at "gudmor" må bære heller, du kan bære selv for den del. 

Back
Topp