angående tidlig ul

Jente10spire14

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Når anbefaler dere å bestille den? Er 5+2 idag.. venter jeg til rundt uke 10-11 så ser vi vel mer av den lille, men vil liksom forsikre meg om at det er ett hjerte som slår.. Hva gjør dere? :)

Bestiller legetime til uke 12, og samtidig ul. Sa får vi en sikkerhet om at alt er bra, og føler da det er riktig å dele det med de rundt:) Gjorde det samme sist gang.. Fikk se en fiiin baby:) 

Bestilt tidlig ul i uke 8 for å se hjerte slå, og uke 13 for å kunne "se litt mer". Er førstegangsfødene så er jo litt nervøs for at alt skal gå bra:)

Okei:) vi hadde ingen ul før den ordinære forrige gang, og har lyst å bestille en tidligere nå:) da blir man litt mer forsikret om at ting er i orden:)

Har bestilt UL til uke 11(ville gjerne dra før, men JM sa man fikk se mer i uke11), bestilte rett etter jeg fant ut jeg var gravid pga. lang ventetid på privat klinikk:) tror vi må ha en til før den ordinære, er sååå spent på den lille spira:)

Jeg har lyst å gå nå! Kommer til å gå når jeg er i uke 6-7 for å se hjerte slå. Er så nervøs så trenger å bli beroliget og se om alt er som det skal. Kommer til å gå i uke 12 også for å sjekke nakkefold o.l

Cc1337 skrev:
Har bestilt UL til uke 11(ville gjerne dra før, men JM sa man fikk se mer i uke11), bestilte rett etter jeg fant ut jeg var gravid pga. lang ventetid på privat klinikk:) tror vi må ha en til før den ordinære, er sååå spent på den lille spira:)

Ja, har veldig lyst til å bestill snart:) hadde bare den ordinære forrige gang, og syns det var veeeeldig lenge å vente:)

Har litt lyst til å dra tidlig for å se hjertet slå, men håper jeg klarer å vente til uke 12. Var ikke på privat UL før uke 12 forrige gang heller, men synes det var fint å ha det da sånn at vi kunne se at alt så bra ut før det ble helt offentlig. :) Var en veldig fin opplevelse, de var så hyggelige på Familie-Klinikken at det ble en skikkelig nedtur på ordinær UL :P

Kokos86 skrev:
Har litt lyst til å dra tidlig for å se hjertet slå, men håper jeg klarer å vente til uke 12. Var ikke på privat UL før uke 12 forrige gang heller, men synes det var fint å ha det da sånn at vi kunne se at alt så bra ut før det ble helt offentlig. :) Var en veldig fin opplevelse, de var så hyggelige på Familie-Klinikken at det ble en skikkelig nedtur på ordinær UL :P

Ja, er godt å få vite at alt er bra før man forteller det til familie osv. :) men da får jeg prøve å vente i en måneds tid til:p tror jeg ringer å bestiller imorgen tilfelle det er litt ventetid.. :)

Vihadde bare ordinær UL sist og blir nok bare det nå også! Vasser ikke i private klinikker her og liker å ha noe å glede meg til :)
men vi hørte hjerte klart og tydelig i uke 10 med doppler hos JM sist så har bestilt JM time til da, selv om jeg vet det ikke er gitt at vi får høre hjertet slå så tidlig denne gangen også

Hadde nå ventet til uke12/13, så de kan se litt mer av betydning.
Jeg får en ul i uke 7, pga prøverør,men det er jo bare for å bekrefte liv, så den hadde jeg lett kuttet om jeg ikke fikk den.. Er jo ikke mye en ser da..
Har ellers fått ul i uke 12 og, og den hadde jeg krevd/bestilt uansett;)

Back
Topp