Angående testing

Silje1982

Forumet er livet
Er det flere som har mannfolk som er i mot det med å bruke mye penger på tester?[:D] Hva sier mannfolka deres om all den testingen?[:D]

Ja, her har jeg klart og mase meg til en pakke til med to tester i, men det er de siste jeg får og da maset jeg lenge[:D] Han syns rett og slett det er idiotisk å kaste ut så mye penger på tester som det ikke er nødvendig og ta[8D][:D] Men når det er sagt så skal dere vite at jeg har ikke testet så mange ganger altså[8D] Jeg hadde en dobbelpakke og en digital som jeg tok når jeg fant ut at jeg var gravid og så fikk jeg med to sånne billigstrimler. Og så kjøpte jeg en digital test sist helg[:D] Og så har jeg ikke testet noe mer[:)] Men følte det kanskje var på tide med en test til nå i helgen[8D][:D]

Mannen min bare ler litt av meg, han[:D]

Tror han syns det er ganske unødvendig.. Det er jo det da, for veet jo at jeg er gravid[8D]

Hos oss er det samboeren min som vil kjøpe tester=) Jeg tenker at vi få vite eksakt hvor langt vi er på vei hos legen, men han mener det er for lenge å vente=) Hehe:D 

tror nok mannen tenker i sitt stille sinn at man trenger da ikke ta så mange tester, men han ville aldri nektet meg, han støtter meg fult ut, og forstår at jeg trenger det beroligende med det. Pluss at han synes det er moro å se selv da [:D] Har sluttet å teste nå etter ul, tenkte bare jeg skulle ta en pinne, for det har jeg fra lillegutt, som jeg vil ta vare på. Husker jeg ble så rørt hver gang jeg så den når han hadde blitt født. For tiden var så langt å vente, men plutselig var han der, og det føltes som bare et øyeblikk siden jeg tok den testen.

Jeg kjøpte på nett før jeg fant ut at jeg var gravid. 28 el-tester,20 g-tester og en cb med ukeindikator. Sambo mente jeg bare kunne sende de tilbake igjen, men jeg kommer til å selge de til ei venninne som skal begynne med prøvinga til høsten....
Har tatt den med ukesindikator, pluss 2 g-tester og en el-test! Har jo betalt for de så[8D][8D][8D]

Hihi..... Vi må få lov[:D] Jeg syns jo at så lenge det er beroligende så må vi få lov til å teste[:D] Min kjære mener at det er jo ingen vits i og teste for jeg er gravid[8D][:D]

Haha. Nei, det skulle jo også være noe å kommentere :) Jeg kjøpte et par dyre og hvis han hadde sagt noe så hadde jeg bare ledd godt.

Back
Topp