angående testen av vintersko til barna

mamma :)

Glad i forumet
Har dere kjøpt de som er best i test i år?
Jeg har sett på testen deres og de skoene koster 800 kr så det på siden til tv 2 og foreldre og barn siden.
Jeg veit ikk om jeg skal invistere virkelig så  mye til sko. Syns det er ganske dyrt med sko til barna. Har nettopp kjøpt ei skikkelig jakke te Tobias. Æ vil jo ikk han ska bli kald på beina. Men kjøper jeg de dyre så kommer jeg til og kjøpe de litt store så jeg kan bruke de neste år tenkte jeg.

Har dere tips om andre sko som og er bra?

Har kjøpt sko til 300kr på g-sport, norheim kanskje-isprins??
Regner med de er gode nok, leander likte de i hvertfall. [:)]

jeg har kjøpt ecco gore-tex til Emil til 799 kr
synes sko er det viktigste å bruke penger på når det er vinter , er jo viktig at de skal holde barna tørre og varme ..
er sikkert andre billigere merker som også er bra , men jeg kjøper det "trygge"

ORIGINAL: sovik

var de vanntette og sånn de og?
de var jo billige da:) 

ORIGINAL: mariannnilsen

synes sko er det viktigste å bruke penger på når det er vinter , er jo viktig at de skal holde barna tørre og varme ..

her vart det kjøpt sko til 600 kr i fjord men selvfølgelig kjøpte dem i alt for små str så har ikk brukt dem no i vinter de vart for små før sommern og det va veldig domt så fikk ikk brukt dem my da.

ORIGINAL: mariannnilsen

det jeg og tenkte.
Mamma fikk i noen der de bor de var på tilbdu til 100 kr i vår. Men har funnet ut de ikk e så veldig vanntette for de er bløte inni. Så jeg må forte meg og få i skikkelig sko til han stakkar som, går med kalde sko:( men har cherrox te han og da.

Du kan ikke kjøpe sko som er altfor store, han vokser så fort nå at da må du kjøpe mange str for stort! Amalie sin fot voks 3 str bare i sommer..
Husk at han skal klare å gå med skoen også.

G-sport hadde Viking sko til 399 kr, fort deg å se om de har igjen! Ellers kan det være sportsbutikker/barneforretninger som har igjen vintersko fra i fjor til en fin pris.

Gode sko til barn er faktisk viktig!

dei he oliver også. virka å være gode[:)]

For det første, så anbefaler jeg deg IKKE å kjøpe sko som det er ment at han skal ha neste vinter også. Føttene deres vokser så sykt mye disse årene, så om du skal ha sko han kan bruke neste vinter, så må du kjøpe ca 2 str større enn han egentlig trenger i år. Store sko isolerer IKKE, og da blir han iskald på beina. Så vær så snill, ikke gjør det. Vet at vintersko koster masse, men det er litt greit å bruke penger på skikkelige sko til de små.

Ellers, nei - jeg har ikke kjøpt testvinneren i år. Jeg har faktisk kjøpt testtaperen jeg, til min Tobias. Du har jo sett testen, så du vet hvilken sko jeg mener. Grunnen er enkel. Han fyren som skulle teste alle vinterskoene har fått utlevert en prototype UTEN texmembranen på Skofus-skoen, og dermed var den ikke vanntett, og vips, så tapte den testen. Alle skoene av denne typen som står i butikkene er MED membranen, og er vanntette. Så denne skoen er egentlig mye bedre enn testen fremviser.
Det er gode, lette sko. Den er fora, vanntett samtidig som den puster (tex-membran), og koster 450 kr.

Ellers vil jeg anbefale deg å sjekke ut et merke som heter Kavat. Billigere sko, knalltøffe og varme vinterstøvler. Ida skal få seg et par Kavat, de koster 499 og ligner litt på Sorel, om du vet åssen de ser ut? Du kan jo se på Sorel-skoene også, de er også biligere enn 800 kr.

Så du trenger ikke bruke 800 kr på gode sko altså, du må bare vite hva du skal se på ellers! [:)]

Frida har superfit fra mani/skoringen..kjempefornøyd[:)] lette og gode sko. har både til hjemme og barnehagen..er så utrolig viktig å holde varmen på beina,så akkurat på sko sparer jeg ikke penger.. kosta vel ca 650.

ORIGINAL: 2008 mamma

Ja, de er på tilbud, koster opprinnelig 499 tror jeg. De virker veldig god og varme, vanntette skal de være ja[:)]

I fjor hadde vi skofus sko til 450kr, fornøyd med de også. gode og høye[:)]
Tror nok du skal klare å finne gode sko som koster mindre enn 800kr[:)]

ORIGINAL: Skrållan

For det første, så anbefaler jeg deg IKKE å kjøpe sko som det er ment at han skal ha neste vinter også. Føttene deres vokser så sykt mye disse årene, så om du skal ha sko han kan bruke neste vinter, så må du kjøpe ca 2 str større enn han egentlig trenger i år. Store sko isolerer IKKE, og da blir han iskald på beina. Så vær så snill, ikke gjør det. Vet at vintersko koster masse, men det er litt greit å bruke penger på skikkelige sko til de små.

Ellers, nei - jeg har ikke kjøpt testvinneren i år. Jeg har faktisk kjøpt testtaperen jeg, til min Tobias. Du har jo sett testen, så du vet hvilken sko jeg mener. Grunnen er enkel. Han fyren som skulle teste alle vinterskoene har fått utlevert en prototype UTEN texmembranen på Skofus-skoen, og dermed var den ikke vanntett, og vips, så tapte den testen. Alle skoene av denne typen som står i butikkene er MED membranen, og er vanntette. Så denne skoen er egentlig mye bedre enn testen fremviser.
Det er gode, lette sko. Den er fora, vanntett samtidig som den puster (tex-membran), og koster 450 kr.

Ellers vil jeg anbefale deg å sjekke ut et merke som heter Kavat. Billigere sko, knalltøffe og varme vinterstøvler. Ida skal få seg et par Kavat, de koster 499 og ligner litt på Sorel, om du vet åssen de ser ut? Du kan jo se på Sorel-skoene også, de er også biligere enn 800 kr.

Så du trenger ikke bruke 800 kr på gode sko altså, du må bare vite hva du skal se på ellers! [:)]

jeg tulla egntlig bare om det emd for store sko da hehe.
Ja tenkte og kjøpe de skofus skoene egentlig. jeg hadde ponny sko fra eurposko i fjord og de kosta 600 da men da fikk han dem fra foreldra mine.
men hadde jeg kjøpt i str 22 eller 23 istede så hadde de passet no. men trur jeg kjøpte de akuratt store nokk sjø. Men ska se på de andre og kor de skoene er hen da?
er det på eurosko eller?

Ja, de er på tilbud, koster opprinnelig 499 tror jeg. De virker veldig god og varme, vanntette skal de være ja[:)]

de e garantert utsolgt hehe.
Kordan str du kjøpte da?

de e garantert utsolgt hehe.
Kordan str du kjøpte da?

si ikke det.hehe. det er en god stund siden vi kjøpte dem, og de har fortsatt igjenn her[:)]
kjøpte i 23.

hmm ska sjekk i morgen jeg men trur neppe det e igjen her da.

finner dem ikke på nettbutikken til g sport.

ORIGINAL: Skrållan

jeg tulla egntlig bare om det emd for store sko da hehe.
Ja tenkte og kjøpe de skofus skoene egentlig. jeg hadde ponny sko fra eurposko i fjord og de kosta 600 da men da fikk han dem fra foreldra mine.
men hadde jeg kjøpt i str 22 eller 23 istede så hadde de passet no. men trur jeg kjøpte de akuratt store nokk sjø. Men ska se på de andre og kor de skoene er hen da?
er det på eurosko eller?

Se på Skoringen du [;)] De skal ha både Skofus-skoene der, samt Kavat og Sorel [:)]

må inrømme at tester av barneting både fra klikk.no. F&B og TV2 tar jeg med en stoooor klype......den fungerer som en rettledning og du må ikke kjøpe en testvinner.

Jepp vi spanderer det på han. Gode sko koster litt men det er det verdt.

Back
Topp