Jeg såg man måtte være registrert i termintråden før man kan være medlem i skjultgruppen, men når jeg ikke Aner når jeg har termin ennå annet en at det er i september, har jeg heller ikke lov å være med i skjultgruppen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigMå vel gå an å stå på listen med usikker termin?
Hva er forskjellen på Nick og kallenavnet man har?Kriteriene for å få være med på skjult:
- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
Du kan jo stå på terminlisten med usikker termin kanskje? Eller bare si en ca. dato?
Kallenavn og nick er vel det samme, tror det menes at man har byttet ut bkno1111111111-navnet man fikk da man opprettet brukerHva er forskjellen på Nick og kallenavnet man har?
Så da har jeg er Nick med andre ord?Kallenavn og nick er vel det samme, tror det menes at man har byttet ut bkno1111111111-navnet man fikk da man opprettet bruker
JaSå da har jeg er Nick med andre ord?