Angående terminlisten

..spireliten..

Forumet er livet
Hei på dere:)

Det er jeg som redigerer terminlisten, og har i den forbindelse litt info.

I natt drar jeg bort 1 uke. Så hvor lett det blir for meg å redigere listen i utlandet vet jeg ikke.
Listen blir i hvert fall oppdatert søndag 11 juni.

Og jeg har full forståelse for at noen ønsker å endre termin dato for hver TUL de er på.
Men jeg ønsker å repetere det som står på topp i termintråden:

Ved ENDRING av termin, etter OUL, skriv BÅDE den gamle og den nye TERMINEN i innlegget, så slipper jeg å lete igjennom hele listen for å finne deg. Dette gjelder også hvis du BYTTER NICK eller vil oppdatere med KJØNN.

Dermed endrer jeg ikke termindato før dere har vert på OUL.

Ha en super duper sommer:) :)

I natt drar jeg bort 1 uke. Så hvor lett det blir for meg å redigere listen i utlandet vet jeg ikke.

Og jeg har full forståelse for at noen ønsker å endre termin dato for hver TUL de er på.

Ved ENDRING av termin, etter OUL, skriv BÅDE den gamle og den nye TERMINEN i innlegget, så slipper jeg å lete igjennom hele listen for å finne deg. Dette gjelder også hvis du BYTTER NICK eller vil oppdatere med KJØNN.

Helt enig med deg :happy:. Ikke vits i å endre på termin før oul. Det blir så utrolig mye merarbeid.

Kos deg så utrolig mye i utlandet, det blir kjekt! Kan jeg spørre hvor dere skal?

Ikke stress med forum når du har en uke ferie, vi er her når du kommer tilbake og vil gjerne høre om det fine du har opplevd.
God tur :happy:

Helt enig med deg :happy:. Ikke vits i å endre på termin før oul. Det blir så utrolig mye merarbeid.

Kos deg så utrolig mye i utlandet, det blir kjekt! Kan jeg spørre hvor dere skal?

Ikke stress med forum når du har en uke ferie, vi er her når du kommer tilbake og vil gjerne høre om det fine du har opplevd.
God tur :happy:

Takk for forståelse:)
Vi drar 1 uke til Rhodos:) :)

Skal oppdatere dere med bilder når vi kommer hjem igjen:)

• Liker
Reactions: CNT
Takk for forståelse:)
Vi drar 1 uke til Rhodos:) :)

Skal oppdatere dere med bilder når vi kommer hjem igjen:)

Åååhhh så digg[emoji274][emoji254] Kos dere og nyyyyyyt ferien[emoji3] Vi er her når du kommer tilbake vet du[emoji6]

Masse god tur til Rhodos!

Kos deg masse og nyt sol og varme [emoji2][emoji295]️[emoji295]️

God ferie! =)

Åååhhh så digg[emoji274][emoji254] Kos dere og nyyyyyyt ferien[emoji3] Vi er her når du kommer tilbake vet du[emoji6]
Kos deg MASSE! [emoji2][emoji322][emoji295]️
Masse god tur til Rhodos!
Kos deg masse og nyt sol og varme [emoji2][emoji295]️[emoji295]️
God ferie! Kos deg masse[emoji2]
God tur og kos deg masse! [emoji4][emoji295]️
God ferie! =)

Tusen takk allesammen:Heartred

God tur [emoji16]

Back
Topp