Angående terminlista

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Etter omleggingen har terminlista blitt et herlig sammensurium av innlegg, for å si det pent. :p
Vi har jo ikke så alt for lenge igjen, så jeg ser ikke helt behovet for å begynne helt på nytt nå.
Såå.. Hvis noen har endringer eller skal legges til, kan dere sende meg en PM i stedet for å skrive i tråden? :)

Hehe...vi kan vel heller se om det kommer flere tilbake etterhvert?
foreløpig er vi jo ikke mange her...hehe

Kan vi ikke bare lage en ny da? Så er det ikke så mange på lista som ikke er aktive lengre.. Sikkert over halvparten av de som er på terminlista som er borte fra forumet, så de er det på en måte ingen vits i å følge med på likevel, tenker jeg.. Er så koselig å kunne skrive på lista etterhvert som alle får.. Ta en titt på den lista som er laget på januargruppen, den er kjempefin:) Jeg kan godt prøve å lage til den lista altså, om dere er med på å lage ny :)

Den nye terminlista heter NY TERMINLISTE.. Håper å få den som topptråd snart:)

Kan vi ikke bare lage en ny da? Så er det ikke så mange på lista som ikke er aktive lengre.. Sikkert over halvparten av de som er på terminlista som er borte fra forumet, så de er det på en måte ingen vits i å følge med på likevel, tenker jeg.. Er så koselig å kunne skrive på lista etterhvert som alle får.. Ta en titt på den lista som er laget på januargruppen, den er kjempefin:) Jeg kan godt prøve å lage til den lista altså, om dere er med på å lage ny :)
Akkurat nå er jeg veldig glad i deg. *knis* Håpet på at en elskverdig liten person skulle komme og overta. :P

Akkurat nå er jeg veldig glad i deg. *knis* Håpet på at en elskverdig liten person skulle komme og overta. :p
Hihi:) Nå blir jeg bare sjarmert her;) Har aldri følt at jeg har vært i stand til å gjøre noe sånt her inne, men dette forumet er jo så superenkelt.. Bruker alt for mange timer her hver dag etter at det nye oppsettet kom ;)

Haha, ja, jeg har en liiiiten følelse av at det var en av baktankene med det nye oppsettet. Folk skal rett og slett flytte inn hit. Uff så trist at vi snart har permisjon. :P

Haha, ja, jeg har en liiiiten følelse av at det var en av baktankene med det nye oppsettet. Folk skal rett og slett flytte inn hit. Uff så trist at vi snart har permisjon. :p
Ja, det er helt forferdelig;)

Synes virkelig det var på tide at det kom nytt forum, for jeg har savnet å ha en sånn side, og jeg har ikke likt noe ved de andre sidene som finnes.. Har alltid vært glad i BV, bare forumet jeg har hatt problemer med.. Men nå er det jo ikke noe problem lengre:)

Helt enig. Har vært og snust på andre forum, men der er det kun surt oppgulp og dårlig stemning konstant. Og så syns jeg samtlige forum har vært helt håpløse.
Heldigvis ser det ut til at aktiviteten tar seg opp over hele forumet nå etter omleggingen. :)

Back
Topp