angående termindato(er?)

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
I går var jeg 40 uker[:D]

Men terrminen er på tirsdag, og da er jeg jo 40+3[:-]

Er ikke termindato 40+2 da, eller er det dagen etter dagen de regner som termin??

Jaja, hun kommer nå garantert ikke før april, har ikke noen vondter i det hele tatt her, kun litt mens-smerter.

Det er litt forskjellig hvordan de teller, noen mener et svangerskap er 40+3 , mens andre mener 40+2.

Håper det skjer noe for deg snart da:) med snuppa mi hadde jeg termin 30 og 31 Mars,. hu kom ikke før 8 April;)

Her regner de 40+3

ORIGINAL: Rutla

Det er litt forskjellig hvordan de teller, noen mener et svangerskap er 40+3 , mens andre mener 40+2.

Håper det skjer noe for deg snart da:) med snuppa mi hadde jeg termin 30 og 31 Mars,. hu kom ikke før 8 April;)

Da har jeg termin 29 eller 30 da[:)]
Jøss er mye rart man ikke vet.. hehe[:D]

8 april kan jeg strekke meg til, bare ikke sånn 15 dager over termindatoen... huff å læll.. [:D]

Hos oss rekner de fortsatt 40+2, men noen har visst begynt med 40+3, fuglene vet hvorfor!! Ikke lenge til den lille kommer uansett nå, maks to uker, heldige deg[:)]

ORIGINAL: *obaibi*

Hos oss rekner de fortsatt 40+2, men noen har visst begynt med 40+3, fuglene vet hvorfor!! Ikke lenge til den lille kommer uansett nå, maks to uker, heldige deg[:)]

å det var oppløftende sagt av deg[:D]
Det er ikke lenge det, i forhold til 9 måneder hvertfall[:D]
Det er ikke lenge for noen her inne nå, tenk så fort det går[:D]

føden her bruker 40+3, mens legen min bruker 40+2 - men datoen skal bli det samme...

Fra 1.januar i år fikk sykehusene og legekontorene nye sånne hjul som de finner termin ut i fra. noen har enda ikke blitt oppdatert på det, men nå er et norskt svangerkap 40+3 [:)]

ORIGINAL: inamaria

Fra 1.januar i år fikk sykehusene og legekontorene nye sånne hjul som de finner termin ut i fra. noen har enda ikke blitt oppdatert på det, men nå er et norskt svangerkap 40+3 [:)]

Hehe.. et norsk svangerskap[:D] Det der er så rart.

Vet det er noe med de som f.eks. er mørhudet går 5 dager mindre enn oss i gjennomsnitt.

ORIGINAL: *obaibi*

tror dem gjør det her også.. blir i allefall spennende å se når dem kommer[:D]

Back
Topp