Sitter å leser de nye reglene i forhold til sykemelding, om dialogmøter med arbeidsgiver og leger og blablabla.. Jeg tenker selv på å sykemelde meg 50 % fra neste uke, pga altfor tungt arbeid og jeg er utslitt. Jeg klarer ikke å holde oppe det tempoet som jobben krever, og det er ikke mulig for meg å få noe særlig mer tilrettelagt arbeid enn det jeg har, fordi hele jobben og arbeidsdagen går ut på tunge løft og lange kjøreruter, innearbeid er det ikke nok til å fylle opp en hel dag med. Men det høres jo ut som det skal være helt umulig å bli sykemeldt over lengre tid nå? (rekner ikke med jeg kommer tilbake fullt når det bare blir tyngre og tyngre)Uff kjenner jeg er lite interessert i dialogmøter, da jeg har et komplisert forhold til sjefen min og hun er typen til å si til legen at hun skal finne fullt arbeid til meg. Noe hun ikke gjør. Og jeg orker ikke mer. Jeg vet hun kommer til å bli dritsur visst jeg kommer med en sykemelding, for hun skal absolutt ha meg i fullt arbeid for enhver pris, helt fram til permisjonen. Hun har lenge drevet "press" mot at jeg ikke skal sykemelde meg. Kjenner alt dette tar på, og jeg er sliten. Så jeg lurte på hvordan det er i forhold til de nye reglene med dere som er sykemeldt, enten heltid eller deltid?