Angående stavmixer/blender..

Småsmurf

Gift med forumet
Hva gjør jeg galt?[8D]
Stavmikseren røyk (bokstavlig talt[8D]), da jeg moste mat, gulerot og poteter, hadde vann i og. Men den tok altså kveld, men greit nok, synes den har vært drlig kvalitet..

Men kjøpte meg ny blender tidligere i uka, moste mat i mengder, sviskemos, gulerot, potet, blomkål, prokkoli, mango, banan og avocado, ble kjempe fornøyd med resultatet[:D] Merket at den ble litt varm mot slutten, men jeg holdt jo på ei stund.. Tok den frem igjen idag, og da virka ikke dritten[:@]. Har jeg brent motoren her og? Hva gjør jeg galt?

har også ødelagt endel stavmiksere. Tror nok det er forrdi jeg har hatt for mye oppi av gangen, men jeg er såå utålmodig[:)]

Blenderen min skal helst ikke være i bruk mer enn 10 min sammenhengende. Har jeg brukt den i 10 min, må jeg la den hvile i ca. 20 min (står i bruksanvisninga). Om min maskin stopper, er det en knapp under den som jeg skal trykke inn. Denne knappen spretter ut når maskinen blir overbelastet eller for varm...

Tror ikke jeg brukte den så lenge av gangen, ble mer korte intervaller liksom, for smak og påfyll[;)] Desverre ingen sikringsknapp her[8D]
Leste bruksanvisningen før og etter bruk, men ikke noe som tyder på at den ikke skulle tåle mitt bruk.. jaja, får gå å klage på den[:)]

Back
Topp