Angående sjekking på nettet

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg meldte meg inn på et sjekkeforum på nettet ved juletider. Etter det har ting tatt litt av[8|] Har vært på ute med sikkert 10 gutter på en måned nå, og det er jo litt mye[&:] Men har inntrykk av at dette er vanlig nå om dagen? Føler at jeg må roe ned litt, men er jo så veldig mange flotte menn/gutter som tar kontakt også. Blir jo som regel ikke mer enn å gå ut å ta en kaffe med de fleste, så gjør jo ikke noe galt. Men føler allikevel at jeg gjør noe galt. Andre som har gjort noe av det samme?

ORIGINAL: Citerza

Hadde en sånn periode jeg og.. Men det var før jeg fikk barn.. Når det er sagt, så er det jo veldig greit å møte de da, i stedet for å chatte lenge og ende opp med å bli skikkelig skuffa[&:] Jeg møtte sambo på nett! Og Jeg kunne ikke funnet noen bedre enn han! Han er definitivt min drømmemann og alt jeg noensinne har ønsket meg, så hadde det ikke vært for nettdating.. og at vi var litt våggale begge to, hadde vi nok aldri møttes..

Sønnen min merker ikke noe til det da. For presenterer så klart ikke han for disse guttene som jeg dater! Det venter jeg med til jeg møter en det blir noe seriøst med!

Jeg datet grisemye den første tiden på nettet. Så gikk jeg lei, gadd å treffe noen sjeldnere og sjeldnere, så traff jeg typen min:) Ser overhodet ikke noe galt i det.

ORIGINAL: Siljemor_82

Hadde en sånn periode jeg og.. Men det var før jeg fikk barn.. Når det er sagt, så er det jo veldig greit å møte de da, i stedet for å chatte lenge og ende opp med å bli skikkelig skuffa[&:] Jeg møtte sambo på nett! Og Jeg kunne ikke funnet noen bedre enn han! Han er definitivt min drømmemann og alt jeg noensinne har ønsket meg, så hadde det ikke vært for nettdating.. og at vi var litt våggale begge to, hadde vi nok aldri møttes..

Sønnen min merker ikke noe til det da. For presenterer så klart ikke han for disse guttene som jeg dater! Det venter jeg med til jeg møter en det blir noe seriøst med!

Var ikke ment som kritikk eller noe altså.. [:)] Bare at jeg kanskje var litt mer våggal før.. Hehe..

Hehe, tok det ikke som kritikk. Men følte at jeg måtte poengtere det for at tråden ikke skulle bli helt feil. Må jo ta hensyn på en annen måte når man har barn!

er jo bedre å treffe dem "kjapt" for å finne ut om det er noe kjemi der, enn å chatte lenge, og bli "forelsket" i en person som kanskje ikke eksisterer.
Du gjør absolutt ikke noe galt i å date litt[;)] så lenge du ikke har avtalt å treffe noen av dem igjen liksom, så er du jo fri til å gjøre hva du vil.
men jeg orker ikke date mer enn en av gangen. Blir for mye å holde styr på[8D]
han jeg dater nå, har jeg datet siden slutten av desember[:)]

ORIGINAL: *yummymummy*

er jo bedre å treffe dem "kjapt" for å finne ut om det er noe kjemi der, enn å chatte lenge, og bli "forelsket" i en person som kanskje ikke eksisterer.
Du gjør absolutt ikke noe galt i å date litt[;)] så lenge du ikke har avtalt å treffe noen av dem igjen liksom, så er du jo fri til å gjøre hva du vil.
men jeg orker ikke date mer enn en av gangen. Blir for mye å holde styr på[8D]
han jeg dater nå, har jeg datet siden slutten av desember[:)]

Jeg har jo truffet noen av dem flere ganger, men har ikke lovet noen av dem noe. Føler meg jo litt slem, men er ikke klar til å binde meg enda, og vil jo gjerne se hva som finnes der ute[8|]

jeg traff sambo via nett.. var han som fant meg da..

Ser ikke noe galt i det nei [:)] Kos deg du [:D]

Hehe, det var min plan da jeg meldte meg inn på sukker. Jeg skulle date masse, utvide horisonten og ha det kjempegøy. Hvem kunne vite at Mannen i mitt liv skulle dukke opp på første date?[:D][:D]

Det er jo bare gøy å bli kjent med nye folk, men du må huske at første date sjelden er veldig representativ for hvordan ting kan utvikle seg da. Skjønt, den sier jo litt om kjemi og hvordan man snakker sammen f.eks. Jeg valgte å treffe min mann igjen og igjen, fordi vi hadde så mye til felles, og fordi han virket som en veldig bra mann. Men det skulle noen dater til før jeg kjente på forelskafølelsen altså. [:)]

Back
Topp