angående sex

cassie og leanna mam

Gift med forumet
lit rart å inntimt spørsmål kanskje men e lurer..
når dere har dere med mannen deres for eks at han tar dere bak fra[8D][&o]
kjenes det da noen ganger ut som at det stiker/stanger inni der akurat på sån måte det gjør runt egg løsninga?(vet ikke om noen ana måte å forkalre det på håpper dere skjonte å e mente)[;)]
å at det av og til blir lit vakum liksom man hører sån vakum lyd[8|][:-][:o]
hehe..bare lurer liksom om det e vannli eller noe..vet det er litt inntimt spørsmål men[8D]

ja, det kan bli mere følsomt nå som vi er gravide..kan fort bli litt vondt liksom..

godt høre at det er vannlig[;)]var det jeg trodde men..hehe..bedre å spør en å lure...e har lyst hele tiden egetnli da..men ikke mannen,,har ikke mye overskud i grun men føler me edre nå en på lenge..blir mer å mer lysten å lengere ut e kommer i svangerskape e[8D] sist fikk guen nok liksom e sleit han ut[8D][8|]

har i grunn altid lyst på men enda mer ekstremt når e går gravid etter vært som formen kommer seg..hehe..men e e lit sån at han ikke altid får te vannli for lei at det bare er når han vil som regel...hehe..

jeg kjenner meg igjen i akkurat det du sier, kjennes ut som om det stanger på noe vis [8D]

ORIGINAL: knertpåvei

jeg kjenner meg igjen i akkurat det du sier, kjennes ut som om det stanger på noe vis [8D]

hehe bra å høre at det ikke bare er me...[8D] mne kalarer ikke å lavære å ha meg noen runder for det..hehe..egentli ikke overskud til det men e fpr nesntei kke sove vist ikke[8D]

Back
Topp